پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۹۲۴
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: طرح روستا تعاون در روستاهای کمتر توسعه یافته استان لرستان اجرا می‌شود

شعار سال: علی آشتاب با اشاره به اجرای طرح روستا تعاون در استان لرستان اظهارداشت: این طرح جهت توسعه روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح روستا تعاون در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و حمایت از تولید و اشتغال است، افزود: هدف از اجرای این طرح توسعه بازار محصولات روستایی، بهبود وضعیت زندگی و پیشگیری از مهاجرت روستاییان است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان عنوان کرد: هدایت سرمایه ها به سمت اشتغال مولد، استفاده بهینه از منابع و مزیت‌های روستا، افزایش راندمان و کاهش هزینه، هم‌افزایی در تولید محصولات روستاییان از دیگر اهداف اجرای طرح روستا تعاون است.

وی روستا را کانون ارزش آفرینی دانست و بیان کرد: اجرای طرح روستا تعاون سبب افزایش مشارکت مردمی، توسعه پایدار مناطق روستایی و سازماندهی سرمایه‌های خرد می‌شود.

آشتاب با اشاره به اینکه با اجرای این طرح در روستاهای کشور دو هزار طرح تعاونی به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها 26 هزار و 218 شغل مولد در روستاهای کشور ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح روستا تعاون در دو مرحله اجرا و در هر مرحله 1000 تعاونی در هزار روستای کشور ایجاد می‌شود، تصریح کرد: این طرح در روستاهای کمتر توسعه یافته لرستان نیز اجرایی می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین ، تاریخ انتشار 16دی 96، کدمطلب:743710، www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین