پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۰۳۲۳۰
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه 6 میلیون ایرانی دو دفترچه بیمه دارند، گفت: کارآمدی بیمه ها در گرو منابع مالی پایدار است.

شعارسال: همایون هاشمی در تشریح نشست امروز- یکشنبه- کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از بررسی منابع وضعیت و بدهی بیمه ها با حضور مسئولان بیمه سلامت ایران، خدمات درمانی نیروهای مسلح، سازمان برنامه و بودجه و کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس خبر داد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: مسئولان سازمان های بیمه گر و برخی از نمایندگان معتقد بودند که بیمه ها از عهده تعهدات ایجاد شده بر نمی آیند و باید برای تامین منابع مالی آنها فکری اساسی شود.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارآمدی بیمه ها در گرو منابع مالی پایدار است، افزود: کمبود منابع مالی چالش و معضل جدی بیمه سلامت است و نمایندگان بر این باور بودند که برای کاهش و صرفه جویی در هزینه ها اجرای پرونده الکترونیک باید در دستور کار قرار گیرد.

هاشمی با بیان اینکه موضوع اصلاح کتاب ارزش گذاری نسبی خدمات سلامت در نشست امروز مطرح شد، خاطرنشان ساخت: اصلاح منجر به کاهش هزینه ها می شود.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس دهم، همپوشانی بیمه ای 5 تا 6 میلیون نفر در کشور را از موضوعات مطروحه در نشست امروز دانست و گفت: همپوشانی بیمه ای موجب هدر رفت منابع بیمه ای شده و ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان را با مشکل مواجه می کند بنابراین تقاضا کردیم که برای رفع این مشکل چاره اندیشی شود.

به گزارش خانه ملت، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این نشست مقرر شد برای رفع مشکلات حوزه بیمه ها اقدامات لازم از طرف کمیسیون و دولت انجام شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری  ایرنا ، تاریخ انتشار:17دی 1396، کدخبر: ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین