پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۳۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر رونق صنعت هوایی در استان گفت: همه باید تلاش کنیم تا شرایط برای حضور گردشگران در خراسان جنوبی فراهم شود و برخی از قوانین سخت و دست و پاگیر مانع از حضور گردشگران نشود.

شعار سالسیدمجتبی علوی صبح امروز در کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی اظهار داشت: باید تلاش شود صنایع دستی استان خراسان جنوبی را معرفی کنیم.

وی با تأکید بر جدیت و تلاش مضاعف در راستای ارتقای خدمات به گردشگران افزود: باید تدابیری بیاندیشیم تا فضا برای حضور گردشگران در استان خراسان جنوبی فراهم شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: برخی سخنانی که خارج از استان در مورد خراسان جنوبی مطرح می‌شود این است که تمام قوانین از صدر اسلام تاکنون پکیجی از قانون شده و در اختیار مدیران استان قرار گرفته است و باید تلاش کنیم از این تصور خارج شویم و برای افرادی که نظر مساعدی برای سرمایه گذاری دارند شرایط فراهم شود.

علوی افزود: قوانین و مقررات و عمل به آن شرعی و قانونی است اما تفسیر قوانین تکلیف ما مدیران دستگاه‌های اجرایی است تا بتوانیم برای جذب سرمایه‌گذار گرهشایی کنیم.

وی با بیان اینکه اگر تلاش و جدیت در دعوت به سرمایه گذاران دنبال شود امید برای سرمایه گذاری در استان ایجاد می‌شود اظهار داشت: با تلاش و جدیت که همه مدیران دارند انتظار داریم راه‌های گره‌گشایی برای حضور سرمایه‌گذار ایجاد شده و باعث ایجاد اشتغال، حفظ امنیت و ماندگاری بیشتر گردشگر و سرمایه‌گذار شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به مشکلات پروازها در استان گفت: باید هزینه‌ها را متمرکز ساخته تا صنعت هوایی خراسان جنوبی رونق گیرد چراکه هرگاه با سرمایه‌گذاران صحبت می‌شود نخستین چیزی که مطرح می‌شود حرف از پرواز است و برای سرمایه‌گذارانی که کارشان اقتصادی است برقراری پرواز خیلی مهم است.

علوی افزود: اگر به مرحله‌ای برسیم که تعداد پروازها افزایش یابد قطعاً استان خراسان جنوبی هم بیشتر معرفی می‌شود که در این راستا برای حمایت از برقراری پروازها، دستگاه‌های اجرایی می‌توانند حمایت داشته باشند.

وی با اشاره به همکاری دستگاه‌های اجرایی در خراسان جنوبی در راستای تعامل و همکاری با میراث فرهنگی برای حضور در نمایشگاه بین المللی اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی استان در این راستا میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را کمک و حمایت کنند تا بتواند در دهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع خدمات وابسته حضور یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی افزود: از مباحث مطرح شده در جلسه امروز برای نامگذاری روز 21 دی ماه به نام روز بیرجند بود که مصادف با راه‌اندازی مدرسه شوکتیه بیرجند است و این موضوع باید در شورای فرهنگ عمومی دنبال شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازباشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران ، تاریخ انتشار 18دی 96، کدمطلب: 894606 ، www.iscanews.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Saeed3
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
0
گردشگری در مناطقی که بافتی اصیل و دست نخوره وطبیعتی بکر دارند میتواند اقتصاد منطقه را تامین کند ودرامد زایی برای مردمان محلی ایجاد کند
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین