پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۴۵۹
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
فدراسیون جهانی فوتبال برای هر دور از رقابت های جام جهانی 2018 بلیط با قیمت متفاوتی را در نظر گرفته‌است که براین اساس و اعلام مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال آن دسته از هوادران تیم ملی که مایل هستند بازی‌های یوز‌های ایرانی را در مرحله گروهی از نزدیک تماشا کنند باید برای هر بازی بین 450 تا 950 هزارتومان برای خرید بلیط کنند.

شعارسال: علی جوادی‌ در خصوص اینکه از 6 هزار بلیط جام جهانی 2018 روسیه که فیفا در اختیار فدراسیون فوتبال ایران قرار داده تا به امروز چه تعداد به فروش رفته است، گفت: «رقم دقیق را نمی‌توانم اعلام کنم چون ایجاد رقابت کاذب میان مردم می‌کند ولی باید اعلام کنم که هنوز ظرفیت پر نشده است و مردم تا 28 دی ماه فرصت دارند که برای خرید بلیط اقدام کنند.»

وی در خصوص اینکه قیمت‌های بلیط‌های تیم ملی در هر دیدار متفاوت است یا نه، عنوان کرد: «فیفا قیمت ثابتی را برای بلیط‌های هر دیدار در نظر گرفته است. طبق برنامه بلیط‌های هر مسابقه برای 4 کتگوری(جایگاه) به فروش می‌رسد که کتگوری 4 برای تماشاگران روسیه است و قیمت آن به روبل است. کتگوری 3، 105 دلار است، شماره 2، 165 دلار و شماره یک 220 دلار است. با این حساب قیمت بلیط ها حدودا بین 450 تا 950 هزار تومان می‌شود. تفاوت قیمت‌های کتگوری‌ها هم به خاطر جای تماشاگران در ورزشگاه‌هاست. الان در ورزشگاه آزادی هم قیمت طبقه دوم و پشت دروازه‌ها با قیمت روبروی جایگاه و خود جایگاه متفاوت است.»

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه اگر ظرفیت فروش بلیط‌ها تا 28 دی ماه پر نشد، فدراسیون با بلیط‌های باقیمانده چه خواهد کرد، گفت: «عین بلیط‌های باقیمانده را به فیفا برمی‌گردانیم. فیفا بلیط‌ها را بر اساس نام افراد صادر می‌کند و در اختیار خریدار قرار می‌دهد. در بلیط‌ها مشخصات کامل خریدار درج می‌شود تا فرد دیگری نتواند از آن بلیط استفاده کند. بلیط‌های باقیمانده از تمام کشورها را سال آینده فیفا دو مرتبه به حراج می‌گذارد و کسانی که آن زمان تصمیم می‌گیرند بلیط بخرند، از سایت فیفا خریداری بلیط‌ها را انجام می‌دهند.»

وی افزود: «دلیل آنکه فدراسیون فوتبال ایران این بلیط‌ها را از فیفا گرفته برای آن دسته از هم وطنانی است که دسترسی به کارت‌های اعتباری بین‌المللی ندارند و دوست دارند تا بازی‌های جام جهانی را از نزدیک تماشا کنند.»

جوادی درباره راهکارهای فدراسیون برای متحدکردن هواداران ایرانی که مقیم ایران نیستند با ایرانی‌های داخل کشور چیست، تصریح کرد: «کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال یک مجموعه برنامه دارد تا هواداران ایرانی به صورت متحدالشکل تیم ملی کشورشان را تشویق کنند. دادن تی شرت‌های متحدالشکل، مچ‌بند، سربند و شال که همه آنها پرچم ایران را دارند و یک سری کارهای دیگر انجام می‌شود تا تیم ملی ایران در ورزشگاه‌هایی که بازی دارد به صورت واحد تشویق شود. امیدوارم با برنامه‌های جذاب و قشنگ کمیته فرهنگی حمایت خوبی از سوی هواداران ایرانی شاهد باشیم.»

وی در مورد اینکه فدراسیون فوتبال از فروش بلیط‌های جام جهانی سودی می‌برد یا نه، بیان کرد: «هیچ سودی نصیب فدراسیون فوتبال نمی‌شود. حتی یک ریال هم از فیفا به حساب فدراسیون وارزی نمی‌شود.»

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 19 دی 1396 ، کدخبر: 335443 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین