پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۷۶۷
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
مدیر بازارچه‌های مرزی سیستان وبلوچستان گفت: تمامی گذر‌های غیررسمی کوله‌بری در استان بسته شده است و کوله بران اکنون در مرز‌ها فعالیتی ندارند.

شعار سال: محمدی مدیر بازارچه‌های مرزی سیستان وبلوچستان گفت: تمامی گذر‌های غیررسمی کوله‌بری در استان بسته شده است و کوله بران اکنون در مرز‌ها فعالیتی ندارند.

کوروش محمدی افزود: با توجه به مصوبه وزارت کشور، کوله بران در قالب پیله ور ساماندهی و از مزایای کارت پیله وری بهره‌مند خواهند شد و فعالیت آن‌ها توسط نمایندگان گمرکِ حاضر در بازارچه‌های دائمی ثبت می‌شود.

وی با بیان اینکه از مزایای ساماندهی کوله بران، جلوگیری از قاچاق و شفافیت در واردات کالاست، ادامه داد: کسانی که قبلا فعالیت کوله بری داشته‌اند و در فاصله پنجاه کیلومتری مرز زندگی می‌کنند، در صورت دریافت کارت پیله وری می‌توانند از معافیت ماهانه پانصد هزار تومانی در سود بازرگانی واردات کالا بهره‌مند شوند.

مدیر بازارچه‌های مرزی استان با اشاره به اینکه طرح ساماندهی کوله بران در تاریخ هفتم مرداد امسال توسط هیئت وزیران تصویب شده است تصریح کرد: این طرح از ابتدای پاییز با ابلاغ وزارت کشور در سیستان و بلوچستان با توجه به التزام مرزبانی استان به این قانون اجرا شد و اگر در استان‌های دیگر اجرا نشده به مرزبانی آن‌ها مربوط می‌شود.

هم اکنون هفت بازارچه مرزی گَمشاد، میلک، میرجاوه، جالق، کوهک، پیشین و ریمدان در سیستان و بلوچستان فعال هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 16 دی 96، کد مطلب: 6389080: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین