پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۷۷۰
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
فن‌بازار منطقه‌ای سیستان و بلوچستان به‌عنوان هفدهمین بخش از شبکه بزرگ فن‌بازار ملی کشور به‌زودی در زاهدان افتتاح می‌شود.

شعار سال: فن‌بازار منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با اخذ موافقت شورای مرکز فن‌بازار ملی ایران در روز چهارشنبه، چهار بهمن ماه جاری افتتاح خواهد شد.

کمک به بازاریابی محصولات فناورانه، انتقال فناوری، ارتقای سطح فناوری صنایع مستقر در استان، جذب سرمایه برای طرح‌های فناورانه و کمک به تجاری‌سازی آنها و برقراری روابط تجاری و فناوری بین کسب‌ و کارها از جمله ماموریت‌های این فن‌بازار است.

مرکز فن‌بازار ملی ایران، به استناد تکالیف مندرج در نقشه جامع علمی کشور و ابلاغیه شورای عالی انقلاب فرهنگی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مسئولیت ایجاد و ساماندهی فن‌بازارهای منطقه‌ای و تخصصی در کشور را بر عهده دارد و تاکنون 16 فن‌بازار در استان‌های اصفهان، البرز، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، فارس، قزوین، قم، کرمان، کرمانشاه، لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد را پیش از این افتتاح کرده است.

فن بازار سیستان و بلوچستان، هفدهمین دفتر فن‌بازار منطقه‌ای خواهد بود که مأموریت توسعه بازار فناوری در محدوده جغرافیایی این استان را انجام خواهد داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 24 دی 96، کد مطلب: 96102412435: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین