پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۲۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
استاندار ایلام گفت: نیازهای هر شهرستان با بررسی دقیق کارشناسی تعیین تکلیف و بر اساس اولویت اجرا می شود.

شعار سال: قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه پنجشنبه در دیدار با تعدادی از معتمدین شهرستان‌های دهلران و آبدانان اظهار داشت: هر شهرستانی در استان نیازهای خاص خود را داشته که باید به طور دقیق شناسایی و برنامه ریزی لازم برای رفع آنها انجام گیرد.

وی با اشاره به مطالبات از سوی جریان های سیاسی برای تعیین مدیران دستگاه های اجرای مختلف، تاکید کرد: ملاک انتخاب مدیران توانمندی و شایستگی در حوزه کاری است و در انتخاب همکاران خود به ویژه در میان معاونان استانداری آن را لحاظ کرده ام.

سلیمانی دشتکی گفت: در جلسه شورای اداری معاونین سیاسی، اقتصادی معرفی و حلقه مدیران در استانداری تکمیل می شود و با تکمیل شدن این حلقه سفرهای شهرستانی آغاز و نیازهای منطقه به طور دقیق رصد خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان دهلران در حوزه انرژی گفت: با تکمیل پروژه های نفت و گاز بیش از دو هزار نفر از جوانان این مناطق مشغول به کار خواهند شد.

استاندار ایلام همچنین به نیاز شهرستان آبدانان در حوزه بهسازی راه های مواصلاتی اشاره کرد و گفت: تونل کبیرکوه از مهم‌ترین پروژه‌های راهسازی کشور استان است که نقش مهمی در خارج کردن این مناطق از بن بست جغرافیایی دارد و تلاش خواهیم کرد با تزریق اعتبار مناسب سرعت اجرای این طرح را بالا ببریم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 29دی 96، کدمطلب:4203839، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
اینکه باید نیاز ها طبق اولویت برطرف بشن قبول! ای کاش شما مردم رو هم تو تشخیص اولویت ها دخیل میدونستین
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین