پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۷۴
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
حجه الاسلام حسن رمضانپور امام جمعه شهرستان خواف در خطبه های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: ایستادگی امام راحل به ملت ایران عزت وارد کرد و باعث سر بلندی و کرامت ملت را فراهم ساخت.
شعار سال: حجه الاسلام حسن رمضانپور: امروز بعد از گذشت ۳۷ سال در مرتفع ترین قله افتخار قرار داریم که استکبار جهانی مجبور شد با ما مذا کره کند و این از افتخارات بزرگ ملت ایران است.

خطیب نماز جمعه خواف در ادامه تصریح کرد: در آستانه ۲۲ بهمن و دو انتخابات بزرگ در کشور اسلامی هستیم و برخی افراد به دنبال برانگیختن اختلاف در بین مردم هستند و برای همین حجمه ی بزرگ را بر علیه شورای نگهبان آغاز کردند.

حجه الاسلام رمضانپور با اشاره به حجمه های شدید بر علیه شورای نگهبان بیان داشت: شورای نگهبان حافظ قانون اساسی است و نهادی است که طبق قانون اساسی شکل گرفته است این جایگاه را اماج طعمت های بسیار زیادو حملات ناجوان مردانه قرار می دهند

امام جمعه شهرستان خواف خاطر نشان کرد: افرادی که به رد صلاحیت و احراز صلاحیت شدند از نام امام راحل سوء استفاده می کنند در فتنه سال ۸۸ مگر راه امام و ثمثال امام و از همه بالاتر به خمیه امام حسین (ع) جسارت نکردند چر ا از اول مدافع امام نبودند حالا برای رسیدن به قدرت از نام امام احل سوء استفاده می کنند

حجه الاسلام رمضانپور یاد آور شد :امام خود را وقف اسلام نمود و ۱۵ سال آواره شدند حالا عده ای به خاطر منافع خود بیت امام را پیش می کشند و خود را بدهکار امام می دانند. امام جمعه شهرستان خواف اذعان داشت:انتخابات باید موجبات وحدت را فراهم سازد و اگر رقابت ها سالم نباشد به کودرت می انجامد و کام مردم را تلخ خواهد کرد .

خطیب نماز جمعه خواف با اشاره به تبلیغات زود هنگام برخی از کاندید ها گفت: اگر کسی خودش ملتزم به قانون نبوده واز عهده مدیریت هواداران خود برنیاید قطعا نمی تواند علاوه برقانونگذار بودن، مدافع قانون کشورنیز باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از منشورخبر، تاریخ انتشار: 16 بهمن 1394، کد مطلب: - www://manshoorkhaf.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین