پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۷۷
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
مسئولان سبزوار صرفاً یک «در» را به‌عنوان دفتر سرمایه‌گذاری افتتاح کرده‌اند؛ آن‌هم «در» ی که همیشه بسته است. فقط این وسط معلوم نیست بر سر آن ۱۵ میلیارد چه آمده است.

شعار سال: در آخرین روز از هفته دولت، نخستین دفتر خدماتی سرمایه‌گذاری غرب خراسان رضوی درسبزوار افتتاح شد.

در مراسم افتتاح این دفتر معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: مجوز احداث این دفتر با پیگیری‌های مجدانه نمایندگان مجلس‌ و استاندار محترم گرفته‌شده است. احداث این دفتر در توسعه اقتصادی منطقه و جذب سرمایه‌گذاران نقش بسزایی دارد.

احمد برادران با اشاره به اینکه این دفتر در بنایی به مساحت یک هزار و ۱۰۰ مترمربع و بااعتباری بالغ‌بر ۱۵ میلیارد ریال در سه بخش اداری، سالن جلسات و دفتر نمایندگان و کارشناسان فعالیت می‌کند، افزود: اخذ مجوز دفتر سرمایه‌گذاری شهرستان برای نخستین ‌بار و استقرار آن قطعاً در معرفی قابلیت‌ها، مزیت‌های اقتصادی، ظرفیت‌های صنعتی و معدنی به سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی مؤثر است. استقرار این دفتر در سبزوار درحرکت و هدایت شهرستان به سمت‌وسوی سرمایه‌گذاری نقش بسزایی دارد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: ایجاد این مرکز می‌تواند زمینه جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را فراهم کند. وی بابیان اینکه سرمایه‌گذار سرمایه را جایی می‌برد که ضمن امنیت و احترام دغدغه کاری نداشته باشد، افزود: ایجاد دفتر سرمایه‌گذاری در شهرستان سبزوار به‌عنوان نخستین شهرستان استان در این زمینه، امیدواریم این دفتر در تسهیل امور مرتبط با سرمایه‌گذاران موفق عمل کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: فرصت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاران در این شهرستان مهیا شده و مسئولان از آنان حمایت می‌کنند.

احمد برادران افزود: دفتر خدمات سرمایه‌گذاری در سبزوار راه‌اندازی شده که فرصت بسیار خوبی را برای حمایت از سرمایه‌گذاران فراهم کرده است. برادران افزود: همچنین به‌منظور استفاده از همه ظرفیت‌های محلی و قانونی برای حمایت از سرمایه‌گذاران، برنامه‌ریزی‌شده که از همه ادارات نمایندگانی در محل دفتر سرمایه‌گذاری سبزوار مستقر شوند تا زمینه برای حمایت بهتر از سرمایه‌گذاران فراهم آید.

اما واقعیت چیست؟ واقعیت ماجرای دفتر سرمایه‌گذاری فرمانداری سبزوار این است که افتتاح این دفتر صرفاً حرکتی سیاسی تبلیغاتی و عقیم بوده و هست.

عکس بدون شرح از دفتر سرمایه‌گذاری سبزوار در تمام طول ساعات اداری در روزهای پس از افتتاح

به نظر می‌رسد مسئولان سبزوار صرفاً یک «در» را به‌عنوان دفتر سرمایه‌گذاری افتتاح کرده‌اند؛ آن‌هم «در» ی که همیشه بسته است. فقط این وسط معلوم نیست بر سر آن ۱۵ میلیارد چه آمده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی رصد، تاریخ انتشار 4 دی 1394، کد مطلب: 153014: www. rasad.net


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین