پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۸۶۰
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۸
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی انتساب فردی را به نام "محمدباقر طباطبایی" به عنوان مشاور این اداره کل تکذیب کرد.
شعار سال: محمدباقر طباطبایی، مشاور اداره ارشاد خراسان رضوی که همزمان با فرا رسیدن عید فطر در توییترش نوشته بود مسجد جامع مکی زاهدان، از بزرگترین مساجد اهل سنت باید تخریب شود، با پاک کردن این پست خود نوشت: «پیامی گذاشتم در توییتر که اشتباه بود موجب آشفتگی خاطر بعضی هموطنان شد».
این توییت یکى از مدیران دولتى است که خودش را دولت «تدبیر» و «امید» مى‌نامد. آیا کسانیکه مردم را دعوت می‌کردند به چنین دولتی رای دهند، که عوامل آن بذر نفرت و جدایی می‌افکنند، در خودشان احساس مسوولیت می‌کنند؟ یا تنها در موعد انتخابات وظیفه‌ی خود می‌دانند تا حضور پیدا کنند؟
مردم اهل سنت، سیستان و بلوچستان در انتخابات ریاست‌جمهوری با وعده‌هایی که شنیدند مشارکت بالایی داشتند.
چرا یک مدیر حکومتی، به عبادت‌گاه آن‌ها می‌گوید خانه‌ی فساد؟
تکذیب انتساب یک فرد با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی
 
بعد از انتشار این پیام ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی عصر یکشنبه با ارسال نمابری به ایرنا اعلام کرد: از روز گذشته اظهار نظر شخصی به نام "محمدباقر طباطبایی" به عنوان مشاور این اداره کل، منتشر و حاشیه ساز شده است.
 
"بر همین اساس به اطلاع می‌رساند، محمدباقر طباطبایی، مشاور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد نیست و هیچگونه سمتی نیز در این اداره کل ندارد. "

توضیح بیشتری در نمابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ذکر نشده است.
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار:4خرداد1399،کد خبر:83798944،www.irna.ir

برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین