پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۸۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
یکی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد در نامه ای سرگشاده از اظهارات آیت الله سید علم الهدی، امام جمعه مشهد درباره نتیجه انتخابات شوراها انتقاد کرد و خواستار بررسی این اظهارات در دادگاه ویژه روحانیت شد.

شعار سال: سید محسن حسینی با بیان اینکه فروکاستن جایگاه فراجناحی نماینده ولی فقیه به رهبری یک جناح سیاسی آن هم با آن ادبیات دون شان و با اتهام زنی، بسیار بعید می‌نمود، تصریح کرد: از ادبیات به کار رفته بر می‌آید که گوینده به عنوان نماینده ولی فقیه، در امور اجرایی و تصمیم گیری یک جناح خاص و تعیین لیست انتخاباتی آنان، مشارکت و تعیین تکلیف می‌کرده است. وی با بیان اینکه به دست آوردن و حفظ قدرت (به تعبیر ایشان) به چه قیمتی می‌ارزد؟ افزود: در سخنان (علم الهدی) به من و دیگر نمایندگان مردم مشهد در شورای شهر و بالتبع به مردم فهیم و شکیبای مشهد مقدس نیز اتهامات بی‌اساسی وارد شده که واجد جنبه مجرمانه است. اتهام: غیر مسلمان، جریان باطل، شیطانی بودن پیروزی جریان مقابل و... از جمله این موارد است. حسینی ابراز امیدواری کرد: دادسرای ویژه روحانیت به وظیفه خود عمل کند و نیازی به ورود ما نباشد.

امام جمعه مشهد در نشست تشکل‌های «دیده‌بان استقلال» در حسینیه قرآن و عترت مشهد درباره انتخابات شورای شهر گفته بود: «ما شورای شهر را به دلیل اختلاف داخلی خودمان از دست دادیم... جواب خدا را چه می‌دهید؟ یکی از دوستان آمد و نامه‌ای به بنده داد... این نامه با امضای سه نفر از سه جریان و تشکل بود... گفتم؛ برو به این سه نفر بگو شما بروید زنای محصنه بکنید، عرق بخورید و انواع فسق و فجور را بکنید بعد هم توبه کنید، خدا شمارا می‌بخشد اما این گناهی که شما در حال ارتکاب آن هستید که ممکن است سرنوشت اسلام و مسلمین در دست غیر بیفتد حتی اگر تا روز قیامت انواع عبادت‌ها را انجام دهید، جهنمی مسلم هستید، زیرا خیانت به اسلام و مسلمین کردید.... حالا اینکه چون یک نفر ۱۰۰ درصد آنچه بنده می‌خواهم نیست، اجازه دهیم قدرت دست جریان باطل بیفتد، یک حرکت‌ شیطانی است و شیطان این کار را می‌کند که قدرت دست جریان‌های دینی نباشد و قدرت را بفرستد آن‌طرف...»

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت موسسه حقوقی و داوری صنعتگران، تاریخ 9 دی 96، کد مطلب: 12213791540739038961: www.8tag.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Lord
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
خب جا داره بگم انگار ایشون خونشون رنگین تر از باقی مردمن وبیشتر از یک حق رای دارن
س.د۷۶
ناشناس
Germany
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
0
0
اقای علم الهدی در پاکی کامل دارن به وظایف خودشون در چارچوب قانون عمل میکنن و این شکاست ها راه به جایی نمیبره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین