پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۵۲
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
فرماندار تایباد در روزهای اول انتصابش عنوان کرد: اجازه نخواهم داد هیچ مدیری در اتاقش را برروی خبرنگاران ببندد و بایستی همه مسئولین به خبرنگاران پاسخگو باشند چراکه پل ارتباطی بین مسئولان نظام و مردم خبرنگاران عزیز ما هستند و این حق مردم است که بدانند چه اتفاقی در حال افتادن است.
شعارسال: در اولین روزهای منصوب شدن حسین شرافتی راد بعنوان فرماندار شهرستان تایباد در دیدار رسانه ای که با خبرنگاران شهرستان داشت، بااشاره به نقش خبرنگاران در جامعه وعده داد: اجازه نخواهم داد هیچ مدیری در اتاقش را برروی خبرنگاران ببندد و بایستی همه مسئولین به خبرنگاران پاسخگو باشند چراکه پل ارتباطی بین مسئولان نظام و مردم خبرنگاران عزیز ما هستند و این حق مردم است که بدانند چه اتفاقی در حال افتادن است.

همچنین اظهار کرده بود: تلاش می کنم حداقل هر سه ماه یکبار نشستی باخبرنگاران شهرستان داشته باشم و خبرنگاران را یک فرصت طلایی برای توسعه و پیشرفت و رفع نواقص در بخشهای مختلف می دانم.

وی بیان کرد: دوست دارم خبرنگاران را بعنوان یک فرصت همیشه در کنار مسئولان داشته باشم و اگر آنها نقدی دلسوزانه انجام دهند آن را یک ارزش می دانم. به روابط عمومی ها و مدیران اعلام خواهم کرد که با خبرنگاران تعامل ویژه ای داشته باشند چرا که معرفی تایباد با اهل قلم انجام پذیر است.

فرماندار تایباد نقد منصفانه را در پیشرفت کار بسیار اساسی دانست و گفت: صداقت در قلم زدن و شجاعت در گفتار را برای خبرنگار بسیار مهم می دانم.

اما با وجود گذشت چهارماه از منصوب شدن ایشان ، هنوز هیچ نشست خبری با خبرنگاران شهرستان برگزار نشده است و خبرنگار ما نیز چندین و چندبار برای گرفتن مصاحبه به درب بسته اتاق فرماندار خورده است و یا اینکه فرماندار محترم به دلایل مختلف از مصاحبه کردن امتناع کرده است.

در این بازنگری خبر (دیدار رسانه ای فرماندار تایباد)، هیچ نوع هدفی غیر از صداقت در قلم زدن و شجاعت در گفتار و یادآوری برخی از حرفها و همچنین ایجاد تعامل ویژه بین خبرنگاران شهرستان و مخصوصا خبرنگار تایبادخبر با فرماندارمحترم شهرستان تایباد چیز دیگری مدنظر نمی باشد.

به امید روزی که درب اتاق هیچ مدیر و مسئولی برروی خبرنگاران بسته نباشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی تایباد خبر، تاریخ دوشنبه 22 تیر 1394، کد مطلب: ـ ، www.taybadkhabar.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین