پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۵۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اقداماتی که در حال انجام است به نظر می‌رسد تا پاییز سال آینده مسأله آب استان اصفهان برطرف شود.

شعار سال: حیدرعلی عابدی صبح پنجشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان اصفهان اظهار کرد: با توجه به اقداماتی که در حال انجام است به نظر می‌رسد تا پاییز سال آینده مسأله آب استان اصفهان برطرف شود.

وی با اشاره به تمرکزی که بر مسائل و مشکلات کشاورزان استان اصفهان صورت گرفته، افزود: این سؤال مطرح است که حتی اگر کشاورزی بار دیگر رونق بگیرد نباید در کنار آن بخش‌های دیگر را رونق داد؟

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: سرمایه‌گذاری همه صنایع در غرب اصفهان اتفاق افتاده و حالا دیگر نوبت شرق اصفهان است، حتی نباید به این بسنده کرد و می‌توانیم روستاها را خودکفا کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 5 بهمن 96، کد مطلب: 13961105000282، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
0
ای کاش ما هم تو استان خراسان جنوبی همچین نماینده ای داشتیم حداقل در همین حد وعده رو به ما میداد تا دلخوش بشیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین