پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۵۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
رئیس اتحادیه سراسری مرغدارن گوشتی خبر از واردات جوجه خارجی برای کنترل قیمت و جلوگیری از افزایش قیمت این محصول در بازار داد.

شعار سال: رئیس اتحادیه سراسری مرغدارن گوشتی خبر از واردات جوجه خارجی برای کنترل قیمت و جلوگیری از افزایش قیمت این محصول در بازار داد.

عطاءالله حسن‌زاده رئیس هیات مدیره اتحادیه سراسری مرغدارن گوشتی با ارسال نامه ای به مدیران عامل اتحادیه مرغداران گوشتی استان ها نوشت: «احتراما پیرو افزایش بی‌رویه قیمت جوجه یک روزه گوشتی در طی چند روز گذشته و با توجه به ضرورت حفظ و صیانت از سرمایه‌های مرغداران زحمتکش و پرتلاش در جای جای میهن عزیز به استحضار میر‌رساند پس از برگزاری جلسات متعدد با مسئوین ذیربط و هماهنگی با معاونت وزیر در امور توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی و معاونت امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی منجر به حصول نتایج ذیل گردید:

1- از آنجایی که طبق روال عمومی طی سالیان گذشته همواره میزان تقاضا برای جوجه‌ریزی از اواسط دی ماه رو به افزایش می‌باشد. مقرر گردید برای تامین و جبران این نیاز سن گله‌های مادر گوشتی از 64 هفته به 70 هفته افزایش یابد لذا هیچگونه نگرانی از کمبود جوجه یک روزه در حال حاضر و میزان ذخایر مرغ منجمد در سردخانه‌های شرکت پشتیبانی از یک سوی و تحلیل اقتصادی و اجتماعی پیش‌بینی می‌گردد که قیمت مرغ زنده در واخر اسفندماه و ایام نوروز به گونه‌ای نخواهد بود که این افزایش بی‌رویه جوجه یک روزه را جبران نماید.

لذا هیچگونه توجیه اقتصادی برای خرید آن بیش از 18000 ریال وجود نداشته و پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی را مطلع فرمایید که اقدام به خرید جوجه با شرایط فعلی فقط میزان ضرر و زیان آنها را افزایش خواهد داد و لاغیر.

3- علی ایحال این اتحادیه جهت جلوگیری از روند افزایش بها جوجه یک روزه نسبت به اخذ مجوز جهت واردات آن اقدام لازم را انجام داده و مقرر گردید با هماهنگی سایر مراکز نظارتی در اسرع وقت نسبت به خرید و ورود آن اقدام نماید.

4- نظر به اینکه خرید جوجه یک روزه با بهاء بیش از 17000 - 18000 ریال باعث افزایش ضرر و زیان پرورش دهندگان مرغ گوشتی خواهد بود و هزینه‌های تولید را بالای می‌برد لذا اکیدا توصیه می‌گردد اولا از خرید جوجه بالاتر از مبلغ فوق الذکر ممانعت به عمل آورند و ثانیا در صورت خرید نسبت به شکایت از واحد مذکور از طریق سازمانهای ذیربط با ارائه مدارک اقدام نمایید.

واردات جوجه خارجی برای تنظیم بازار+ سند

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری فودپرس ، تاریخ انتشار 4بهمن 96، کدمطلب:76934fbc1c5f40adb03dac17af4a9b69، www.foodpress.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
0
0
تنها راهی که برای کنترل بازار پیدا میکنن میشه واردات
بخش نظارتی جریمه ای هم جایگاهی نداره
واردات باید راه اخر باشه ب نظرم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین