پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۹۶۰
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸
مدیرکل دامپزشکی لرستان گفت: سالانه ۲ میلیون قطعه جوجه ریزی در واحدهای پرورش طیور شهرستان کوهدشت انجام می‌شود.

شعار سال: مدیرکل دامپزشکی لرستان گفت: سالانه ۲ میلیون قطعه جوجه ریزی در واحدهای پرورش طیور شهرستان کوهدشت انجام می‌شود.

 توکلی در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان دامپزشکی شهرستان کوهدشت، اظهار کرد: ۳۸۰ هزار رأس گوسفند و بز و ۱۰ هزار رأس گاو و گوساله در کوهدشت وجود دارد.

وی با بیان اینکه ۹۸ واحد پرورش طیور در این شهرستان وجود دارد که ۸۱ واحد آن‌ها فعال است، افزود: سالانه ۲ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در واحدهای پرورش طیور انجام می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی لرستان تصریح کرد: ۵ داروخانه دامپزشکی و سه درمانگاه در کوهدشت وجود دارد و در حوزه واکسیناسیون نیز در سال ۹۵ پوشش ۱۰۰ درصدی دام و طیور را داشته‌ایم.

توکلی اضافه کرد: واحدهای پرورش ماهیان گرم آبی و سرد آبی نیز در شهرستان کوهدشت وجود دارد.

علی عالیخانی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان نیز در این مراسم گفت: ساختمان دامپزشکی کوهدشت در زمینی با مساحت ۷۵۰ مترمربع و در زیربنای ۵۰۰ مترمربع احداث شده است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه ساختمان کوهدشت سال ۱۳۹۰ آغاز شده که برای احداث این ساختمان یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان هزینه ‌شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان تصریح کرد: ساختمان دامپزشکی کوهدشت در دو طبقه احداث شده و امروز افتتاح و به بهره‌برداری رسید و تحویل اداره کل دامپزشکی استان برای تجهیز شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 13بهمن 96، کدمطلب:96111307298، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین