پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۶۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
هوشنگ بازوند روز چهارشنبه در جلسه ای با مدیران عامل بیمه های البرز و آرمان در سرسرای جلسات استانداری، با بیان اینکه دولت در انجام وظایف خود در خصوص کمک به مردم زلزله زده نهایت تلاش خود را بکار گرفت، گفت: رئیس جمهوری و هیات دولت تنها کمتر از 36 ساعت وقوع حادثه در مناطق زلزله زده حاضر شدند و در همان روز 845 میلیارد تومان تسهیلات و 281 میلیارد تومان اعتبار بلاعوض به استان اختصاص پیدا کرد و در همان روز این مصوبات و اعتبارات به استان ابلاغ شد.

شعار سال: هوشنگ بازوند روز چهارشنبه در جلسه ای با مدیران عامل بیمه های البرز و آرمان در سرسرای جلسات استانداری، با بیان اینکه دولت در انجام وظایف خود در خصوص کمک به مردم زلزله زده نهایت تلاش خود را بکار گرفت، گفت: رئیس جمهوری و هیات دولت تنها کمتر از 36 ساعت وقوع حادثه در مناطق زلزله زده حاضر شدند و در همان روز 845 میلیارد تومان تسهیلات و 281 میلیارد تومان اعتبار بلاعوض به استان اختصاص پیدا کرد و در همان روز این مصوبات و اعتبارات به استان ابلاغ شد.

وی اظهار کرد: زلزله کرمانشاه یک بحران ملی است لذا هیچ کس حق ندارد در راستای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم این مناطق قصور و کوتاهی کند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص سرعت عمل مسئولان بخش های مختلف در کمک رسانی به زلزله زدگان استان، اظهار داشت: از مسئولان بیمه هایی که در پرداخت حق بیمه به مردم زلزله زده کوتاهی می کنند و انگار این کار را به شوخی می گیرند می خواهیم که فقط یک شب خوابیدن در زیر چادر را احساس کنند تا بیشتر با مشکلات مردم زلزله زده آشنا شوند.

وی با بیان اینکه مسئولان بیمه ها باید به فکر مردم باشند با اشاره به تهیه لیست پرداخت حق بیمه مردم توسط بیمه آرمان، اظهار داشت: این بیمه پس از 70 روز از وقوع حادثه زلزله در استان به تازگی لیستی به استان تحویل داده که در سه مرحله در بهمن ماه بیمه ها پرداخت می شود باید مسئولان این بیمه پاسخ دهند که چرا در این 70 روز کوتاهی و در این زمینه تعلل کرده اند و هنور هم قصد دارند که پرداخت حق بیمه را به چند روز دیگر موکول کنند که به هیچ عنوان برای ما پذیرفتنی نیست.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان ساخت: کوتاهی در پرداخت حق بیمه مردم زلزله زده ظلمی آشکار به این مردم است و بیمه ای که پول را گرفته چرا باید در پرداخت آن تعلل داشته باشد؟

وی بیان داشت: از مسئولان بیمه های آرمان و البرز می خواهیم که به سرعت با انتخاب یک تیم کارشناسی هرچه سریعتر نسبت به پرداخت حق بیمه مردم زلزله زده اقدام کنند و اینکه بخواهند 8 هزار واحد را پس از گذشت 70 روز ارزیابی کنند کار سختی نیست.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اقدام های صورت گرفته در استان برای بازسازی بیش از 78 هزار واحد در مناطق زلزله زده گفت: استان کرمانشاه با همکاری بنیاد مسکن سریعاً در راستای ارزیابی واحدهای خسارت دیده وارد عمل شدند و در کوتاهترین زمان ممکن این واحدها را برای بازسازی شناسایی کردند اما بیمه آرمان برای ارزیابی 8 هزار واحد مسکن مهر در مناطق زلزله زده بسیار کوتاهی کرده است که جای پاسخگویی دارد.

بازوند همچنین بر پرداخت حق بیمه واحدهای تخریب شده متعلق به خانواده های معظم شهدا در مناطق زلزله زده به صورت کامل توسط بیمه البرز تاکید کرد و گفت: چنانچه کارشناسان بنیاد مسکن به تشخیص در خصوص تخریب کامل واحدهای متعلق به خانواده های معظم شهدا در مناطق زلزله زده دست پیدا کردند بیمه البرز به سرعت موظف به پرداخت کامل بیمه می باشد و بنیاد شهید نیز باید در اسرع وقت، نسبت به تحویل پرونده این واحدها که حدود 8 هزار و 800 واحد می باشد به بیمه البرز اقدام نماید.

زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری جماران ، تاریخ انتشار 4بهمن 96، کدمطلب:846186، www.jamaran.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
مرسی که میدونین داره ظلم میشه و هیچ کس هممم حواسش به مردم مظلوم و ستم دیده کرمانشاه نیست
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین