پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۹۸۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
یک خانواده تنکابنی در فصل زمستان چادرنشین شده‌اند.

شعار سال: یک خانواده تنکابنی به‌دلیل نداشتن پول پیش برای تهیه منزل اجاره‌ای زیر برف و باران در یکی از کوچه‌های این شهر با سرپناهی از چوب و پلاستیک و پتو روزگار می‌گذرانند.‌

یک‌هفته از زمستان گذشته و چند روزی است که سرما و سوز زمستانی بهخوبی احساس می‌شود و با برف و سرمایی که از غرب آمده است، در حال حاضر آسمانی بارانی و برفی در سراسر مازندران حکم‌فرمااست.

براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی مازندران در حال حاضر دمای هوا در نوشهر، رامسر و تنکابن هفت درجه سانتی‌گراد و در مرکز و شرق مازندران نیز هشت درجه بالای صفر است و این شرایط تا روز دوشنبه به همین ترتیب ادامه دارد، از فردا نیزبارشباران و برف شدت می‌یابد.

با این مقدمه، در یک روز سرد بارانی در دمای حدود هفت درجه زیر آسمان خدا؛ جایی در یکی از کوچه‌ پس‌کوچه‌های شهر تنکابن به‌سراغ خانواده‌ای می‌رویم که در این سرما و یخبندان در وضعیت بدی روزگار می‌گذرانند.

خانم خانه می‌گوید: کمی آن‌طرف‌تر در منزل اجاره‌ای سکونت داشتیم، پولِ پیش بیشتری برای پرداخت نداشتیم، (5.5 میلیون تومان با 500 هزار تومان اجاره)، به همین دلیل صاحبخانه عذرمان را خواست و ما را از خانه بیرون کرده است.

وی با اشاره به اینکه از یک‌ماه پیش تاکنون در این شرایط زندگی می‌کنیم، افزود: دو فرزند پسر 25 و 27 ساله و یک دختر 12 ساله دارم، همسر و پسرانم نیز بیکار هستند.

این زن که درمانده است، می‌گوید: خیلی به دنبال خانه رفتیم اما هر جا که می‌رفتیم پنج میلیون پول پیش می‌خواستند با 500 تومان اجاره ماهانه که نداشتیم پرداخت کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت خبر فوری، تاریخ 7 بهمن 96، کد مطلب: 275922: www.khabarfoori.com



اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عرفان
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
0
تاسف اوره واقعا و خیلی خبر ناراحت کننده ای بود انشالله وضعیت مسکن رو به رشد باشه ن.ف۸۳
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
خیلی ها در همین شهر ها در فقر زندگی میکنند بی آن که کوچکترین کمکی از جانب مسئولین دریافت کنند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین