پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۴۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
با توجه به پیش بینی بارش برف در ساعات ابتدایی روز شنبه هفت بهمن‌ماه، شرکت‌های آب و برق در حالت اماده باش قرار گرفتند.

شعار سال: بر اساس اعلام شرکت توانیر، شرکت های توزیع و برق منطقه ای غرب کشور و به ویژه در گیلان، غرب مازندران و اردبیل با رصد لحظه ای پایداری شبکه در آماده باش باش کامل قرار گرفتند.

همچنین شرکت آب و فاضلاب استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص حفاظت از کنتورها در روزهای آینده هشدار داد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به ورود جبهه هوای سرد و کاهش شدید دمای هوا و به منظور حفاظت کنتورهای آب از یخ‌زدگی و شکستگی و همچنین جلوگیری از بروز خسارت، لازم است مشترکان شهرهای استان موارد زیر را رعایت کند:

۱- علاوه بر این پوشش کنتور و لوازم جانبی آن با استفاده از پوشال، پشم شیشه یا سایر پوشش‌های مناسب باید انجام شود؛ البته این کار لازم است به صورتی باشد که کنتور آب به‌راحتی قابل قرائت باشد.

۲- همچنین جلوگیری از ورود و تجمع آب در داخل حوضچه کنتور و نصب دریچه کنتور روی حوضچه فاقد دریچه از دیگر مواردی است که در این فصل باید انجام شود.

۳- شهروندان توجه کنند در صورت یخ‌زدگی کنتور و لوله‌های رابط از گرم‌کردن ناگهانی کنتور و استفاده از آب جوش یا ایجاد آتش در اطراف کنتور جدا خودداری شود.

۴- بر اساس این اطلاعیه شهروندان استان تهران در صورت بروز هر گونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه تلفنی ۱۲۲ تماس بگیرند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 6 بهمن 96، کد مطلب: 4210485، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Fight
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
0
0
خب جا داره بگم هشدارها داده شد ببینیم چقدر اسیب میبینیم برای یکذره سرما
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین