پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۱۰۷۱۷۶
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
شنیده‌ها حاکی از آن است که محمد روشن معاون حقوقی و پارلمانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از این وزارت‌خانه خواهد رفت و جایگزین وی تا هفته آینده معرفی خواهد شد.

شعار سال: شنیده‌ها حاکی از آن است که محمد روشن معاون حقوقی و پارلمانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از این وزارت‌خانه خواهد رفت و جایگزین وی تا هفته آینده معرفی خواهد شد.

یک منبع آگاه گفت: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با رفتن معاون حقوقی و پارلمانی این وزارت‌خانه موافقت کرده است.

وی افزود: به احتمال زیاد جایگزین محمد روشن توسط وزیر علوم منصوب خواهد شد.

منصور غلامی وزیر علوم دولت دوازدهم از دوشنبه 8 آبان سکان وزارت علوم را در دست گرفت و در اولین حرکت خود محمدی‌فر را به عنوان سرپرست دانشگاه بوعلی سینای همدان منصوب کرد. وی در دومین انتصاب خود روز چهارشنبه 10 آبان در حکمی دکتر مسعود شمس‌بخش را به جای عبدالحسین فریدون به سمت مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی منصوب کرد و البته در نامه‌ای دیگر تاکید کرد که مسئولیت او در مرکز امور هیات علمی وزارت علوم همچنان به قوت خود باقی است.

غلامی روز دوشنبه 22 آبان ماه در حکمی دکتر مسعود برومند را به سمت معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم منصوب کرد و در نامه جداگانه‌ای با استعفای احمدی از معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم موافقت و از زحمات او قدردانی کرد. وزیر علوم همچنین در حکم دیگری احمدی را به سمت مشاور وزیر و رئیس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور منصوب کرد. وزیر علوم همچنین دکتر عبدالرضا باقری را با حفظ مسئولیت ریاست مرکز هیات‌های امنا و هیات ممیزه مرکزی وزارت علوم، به عنوان قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری منصوب کرد. در این مدت نیز احکام زیادی از سوی وزیر علوم با عنوان ابقا و انتصاب تعدادی از روسای پژوهشگاه‌ها و دانشگاه‌ها صادر شده است.

تغییرات در ساختار وزارت علوم اما ادامه خواهد داشت و شنیده‌ها حاکی از تغییر معاون حقوقی و پارلمانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی ، تاریخ انتشار 8بهمن 96، کدمطلب:341847، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین