پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 04
کد خبر: ۱۳۶۲۳۲
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲
معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم از پژوهشگاه مواد وانرژی بازدید کرد.

شعار سال: معاون پژوهش وفناوری وزارت علوم گفت: آنچه که ما را موفق می سازد، پیش رفتن بر اساس مدیریت پروژه و رعایت اصول کار تیمی است باید با همفکری هم و در قالب کار تیمی، اصول و هدفمان را یکی کنیم و در جهت رفع مشکلات مردم گام برداریم.


دکتر مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بازدید از پژوهشگاه مواد و انرژی طی نشستی با مسوولان و اعضای هیات علمی این پژوهشگاه دیدارو گفتگو کرد.

دکتر رحیمی پور معاون اداری، مالی و پشتیبانی پژوهشگاه ضمن معرفی توانمندی های پژوهشگاه و تبیین برنامه ها به ارائه گزارش مبسوطی مبنی بر اقدامات انجام شده، برنامه های در پیش رو، سند جامع چشم انداز پژوهشگاه، تاسیس شرکت زایشی پیشتازان مواد و انرژی نوین، توسعه مرکز رشد و رویکرد جدید نظام نوآوری، فناوری و علمی پژوهشگاه، را نیز به سمع و نظر معاون فناوری و پژوهشی وزارت علوم رساند.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم نیز در حاشیه این نشست، ضمن ابراز دغدغه مندی از مشکلات مردم عنوان کرد: رفع مشکلات مردم صرفا بدست فرهیختگان جامعه حل خواهد شد. نگاه ما نگاه مردم است و آسیب های پیش روی آنان و طرح راهکارهای مناسب جهت رفع و حل مشکلات است.


برومند با تاکید بر مدیریت پروژه با خاطرنشان کردن این نکته که، ما دارای منابع کافی جهت ایجاد تغییرات و انجام کارهای بزرگ را داریم، اذعان داشت : آنچه که ما را موفق می سازد، پیش رفتن بر اساس مدیریت پروژه و رعایت اصول کار تیمی است باید با همفکری هم و در قالب کار تیمی، اصول و هدفمان را یکی کنیم و در جهت رفع مشکلات مردم گام برداریم.

وی فرهنگ سازمانی را در راستای پیشرفت سازنده در جامعه مهم دانست وتصریح کرد: فرهنگ سازمانی یکی از مولفه هایی است که، جهت پیشرفت و ایفای نقش سازنده در جامعه و تقویت فضای کار، در تمام سطوح کشوری، استانی، دانشگاهی و... موثرباشد.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در ادامه سخنان خود از پژوهشگران خواست تا 3 هدف ملی برای خود تعیین کنند و در چارچوب آن، پروژه های بزرگ انجام دهند و با ایجاد تعهد سازمانی و اعتقاد راسخ، برای مردم کار کنند.

وی در ادامه فضای بدون تنش را به اعضای هیات علمی یادآور شد و، گفت: من همیشه به دغدغه های شما گوش خواهم داد و از پژوهش های شما حمایت خواهم کرد ولی مخالف یاس آلود نمودن فضای دانشگاه ها و پژوهشگاه ها هستم.


معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در پایان این گفتگو به همراه مسئولان پژوهشگاه، از نمایشگاه دستاوردهای مرکز رشد و شرکت های فناور آن، آزمایشگاه ها و پایلوت های این پژوهشگاه بازدید کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین، تاریخ 31 خرداد 97، کد مطلب: 14814: www.gitionline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین