پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۳۶۰۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۲
دکتر مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بازدید از پژوهشگاه مواد و انرژی، طی نشستی با مسئولان و اعضای هیات علمی این پژوهشگاه دیدار و گفتگو کرد.

شعار سال: این نشست که در سالن شهید علیمحمدی ساختمان سبز پژوهشگاه برگزار شد، با خوش آمدگویی دکتر محمدتقی صالحی رئیس پژوهشگاه، شروع و با معرفی مسئولان، اعضای هیأت علمی و نیز تبیین برنامه‌ها و توانمندی‌های پژوهشگاه توسط دکتر محمدرضا رحیمی پور معاون اداری، مالی و پشتیبانی پژوهشگاه، ادامه یافت.

دکتر رحیمی پور همچنین به ارائه گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده، برنامه‌های در پیش رو، سند جامع چشم انداز پژوهشگاه، تأسیس شرکت زایشی پیشتازان مواد و انرژی نوین، توسعه مرکز رشد و رویکرد جدید نظام نوآوری، فناوری و علمی پژوهشگاه، پرداخت.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم نیز پس از شنیدن مسائل و نقطه نظرات اعضای هیأت علمی پژوهشگاه و پاسخگویی به آنها، اظهار داشت: دغدغه ما رفع مشکلات مردم است و من معتقدم این مشکلات به دست افراد و قشر فرهیخته جامعه حل خواهد شد.

وی با تاکید بر مشکلات زیست محیطی، گفت: نگاه ما، نگاه مردم است؛ اینکه بفهمیم مردم از چه چیزی آسیب می‌بینند تا بتوانیم راهکاری بیابیم و آن را حل کنیم.

وی با بیان اینکه ما به اندازه کافی منابع برای ایجاد تغییرات و انجام کارهای بزرگ را داریم، افزود: باید با همفکری هم و در قالب کار تیمی، اصول و هدفمان را یکی کنیم و در جهت رفع مشکلات مردم گام برداریم.

دکتر برومند تاکید کرد: آنچه که ما را موفق می‌سازد، پیش رفتن بر اساس مدیریت پروژه و رعایت اصول کار تیمی است.

وی افزود: جهت پیشرفت و ایفای نقش سازنده در جامعه، می‌بایست فرهنگ سازمانی در همه سطوح کشوری، استانی، دانشگاهی و... تغییر کند و مباحث فرهنگی و اجتماعی با فضای کار تیمی تقویت شود.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در ادامه سخنان خود از پژوهشگران خواست تا ۳ هدف ملی برای خود تعیین کنند و در چارچوب آن، پروژه‌های بزرگ انجام دهند و با ایجاد تعهد سازمانی و اعتقاد راسخ، برای مردم کار کنند.

وی در ادامه سخنان خود خطاب به اعضای هیأت علمی، گفت: من همیشه به دغدغه‌های شما گوش خواهم داد و از پژوهش‌های شما حمایت خواهم کرد ولی مخالف یاس آلود نمودن فضای دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها هستم.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در پایان این گفتگو به همراه مسئولان پژوهشگاه، از نمایشگاه دستاوردهای مرکز رشد و شرکت‌های فناور آن، آزمایشگاه‌ها و پایلوت‌های این پژوهشگاه بازدید کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت وزارت علوم ، تاریخ انتشار 30خرداد 97، کدمطلب:۳۹۷۵۶، www.drt.msrt.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
0
از وزارت علوم این تقاضا را داریم که این سنوات تحصیلی برای دانشجویان را از میان ببرد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین