پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۱۵۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری با صدور حکمی قائم مقام معاون پژوهش و فناوری در امور فناوری و مدیر کل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور فناوری این وزارتخانه را از سمت خود عزل کرد.

شعارسال:معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری با صدور حکمی قائم مقام معاون پژوهش و فناوری در امور فناوری و مدیر کل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور فناوری این وزارتخانه را از سمت خود عزل کرد.

مسعود برومند ضمن عزل دکتر خسرو پیری از سمت خود دکتر مهدی کشمیری رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان را به سمت قائم مقام خود در امور فناوری وزارت علوم منصوب کرده است.

در متن این حکم آمده است: «جناب آقای دکتر مهدی کشمیری با سلام و احترام، با عنایت به تجربه و تخصصی جنابعالی در حوزه فناوری و توسعه پارک‌ها و مراکز رشد با حفظ سمت ریاست شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به سمت قائم مقام معاون پژوهش و فناوری در امور فناوری و سرپرست دفتر منصوب می‌شوید. با توجه به اهمیت ایجاد زمینه اشتغال دانش‌بنیان و توسعه کارآفرینی در کشور از جنابعالی انتظار می‌رود توان و دانش خود را برای توسعه پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و همچنین توسعه فناوری در دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور به کار گیرید تا موجبات افزایش ثروت ملی و تقویت روحیه خودباوری در جوانان میهن عزیزمان حاصل گردد.

به منظور اجرای وظایف محوله از اختیارات معاون پژوهش و فناوری برخوردار خواهید بود و امید است با لطف و عنایت پروردگار موجبات تسریع امور و گسترش فعالیت‌های فناورانه را فراهم آورید.»

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار 30 بهمن96،کدخبر: 348977، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Sweden
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
خب لااقل می گفتن برای چی برکنار شد؟ همینجور الکی الکی؟؟؟
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین