پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۱۲۳۸۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم گفت: در خصوص لغو این طرح در دانشگاه باید تصمیم گیری شود و در نهایت نتایج این تصمیم اعلام می‌شود.

شعار سال: مسعود برومند ، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در خصوص مصوبات شورای عتف و شکایات به دیوان عدالت اداری، گفت : تا جایی که من اطلاع دارم چنین موردی گزارش نشده است اما برخی از شرکت های دانش بنیان که برای گرفتن وام اقدام کرده بودند بنابر دلایلی وام به آن ها تعلق نگرفته، شکایت کرده بودند . یکی از موضوعات آیین نامه های اجرایی پاسخ گویی به این شکایات است .

وی با اشاره به طرح های کلان در دانشگاه ، اظهار کرد : دانشگاه ها براساس بودجه ای که در اختیار دارند ، فعالیت های خود را انجام می دهند متاسفانه طی سال های اخیر بودجه ای غیر از بودجه مصوب به دانشگاه ها اختصاص داده نشده است، لذا ممکن است فعالیت ها برای انجام طرح های کلان متوقف شود تا زمانی که مشکل در این زمینه حل شود .

برومند در خصوص لغو شدن طرح های کلان گفت: من از کلماتی مانند تعلیق و معلق بودن لذت نخواهم برد و عقیده من بر این است که این کلمات زندگی را مختل می کند در خصوص لغو این طرح در دانشگاه باید تصمیم گیری شود و در نهایت نتایج این تصمیم اعلام می شود .

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 2 اردیبهشت 97، کد مطلب: 679582: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
دانشگاه ها به عنوان قطب فرهنگی کشور باید جدی تر گرفته بشن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین