پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۲۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۹ هزار دانش آموز چهارمحالی در سالجاری به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.

شعارسال: مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۹ هزار دانش آموز چهارمحالی در سالجاری به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.

بهروز امیدی با اشاره به اینکه بیش از نه هزار دانش آموز چهارمحالی در سالجاری به اردوی راهیان نور اعزام می شوند، اظهار داشت: تا پایان سالجاری بیش از نه هزار و ۷۰۰ دانش آموز دختر و پسر در این استان به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.

وی عنوان کرد: دانش آموزان با حضور در برنامه‌ها فرهنگی ضمن آشنایی با سیره ورفتار شهدا به خودسازی معنوی می‌پردازند.

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه راویان دفاع مقدس و خادمان شهدا در این سفر معنوی با دانش‌آموزان همراه هستند، عنوان کرد: کاروان راهیان نور یک حرکت فرهنگی تاثیرگذار در راستای ثبت حقایق دفاع مقدس و تقویت روحیه استکبارستیزی در جامعه به ویژه اقشار نوجوان و جوان است.

* اعزام چهار هزار دانش آموز به اردوی راهیان نور

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در سالجاری بیش از چهار هزار دانش آموز به اردوی راهیان نور از این استان اعزام شده است که این دانش اموزان از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کرده اند.

وی بیان کرد: آشنایی دانش آموزان با فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت از اهداف برگزاری اردوی راهیان نور است.

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دانش آموزان در این اردوهای فرهنگی از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 9 بهمن 1396، کدخبر: 4213613، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Saeed3
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
از این 9000 نفر چند نفر زنده برمیگردن با خداست
س.د۷۶
ناشناس
Germany
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
درسته که این سفر ها برای تجدید بیعت با ارمان های امام خوب و لازمه اما وقتی میدونیم که در همین استان 100 مدرسه دارن تخریب میشن از فرسودگی بهتر نیست که بخشی از اون بودجه رو بدیم برای این کار؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین