پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۷۰۶
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۳
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: امسال 30 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس از سوی دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری تهیه و چاپ می‌شود.

شعار سال: عباس عباسی 15 تیرماه در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: جریان‌سازی در نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیار مهم است که نمود آن در اردوهای راهیان نور است.

وی افزود: امسال 30 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس از سوی دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری تهیه و چاپ می‌شود.

عباسی خاطرنشان کرد: با گذشت 28 سال از دوران جنگ تحمیلی اما هنوز نقش چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس به طور مناسب عرضه و ارائه نشده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان دولتی‌سازی یا محصور کردن دفاع مقدس به یک ارگان خاص را نوعی آسیب دانست و گفت: دفاع مقدس مربوط به همه جامعه است.

وی با اشاره به اینکه بعد از چندین سال که از جنگ تحمیلی می‌گذرد هنوز هیچ اطلاعاتی از نقش تاریخی استان در جنگ تحمیلی وجود ندارد، تصریح کرد: نقش و حضور استان در هشت سال دفاع مقدس بسیار موثر و بی‌بدیل بوده است لذا باید برای جمع‌بندی مستندات مربوط به این حضورتلاش مضاعف کرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خاطرنشان کرد: استفاده از بازی‌های رایانه ای با موضوع دفاع مقدس می‌تواند در معرفی و انتقال این موضوع مهم به نسل‌های بعدی و همچنین کاهش اثرات مخرب بازی‌های خارجی مؤثر باشد.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 15 تیر 1394، کد مطلب: 964-8114-5 :www. isna.ir


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین