پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۷۹۴
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دوران دفاع مقدس، خمیرمایه پایداری انقلاب اسلامی ایران است.

شعار سال: قاسم سلیمانی دشتکی 15 تیرماه در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: جمع‌آوری اطلاعات مربوط به هشت سال دفاع مقدس کار ارزشمندی است و دستگاه‌ها تلاش کنند با ارائه اطلاعات مربوط به دستگاه‌های خود نقش برجسته‌ای در این زمینه ایفا کنند.

وی افزود: دوران دفاع مقدس خمیرمایه پایداری انقلاب اسلامی ایران است.

استاندار خاطرنشان کرد: سند نقش این استان در دوران دفاع مقدس باید هر چه سریع تر تهیه شود.

وی با اشاره به اینکه اولویت اصلی فعالیت مدیران ارشد باید نشر ارزش‌های دفاع مقدس باشد، تصریح کرد: یکپارچگی نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون رشادت‌های ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است.

سلیمانی دشتکی راهکار ثبت و جمع‌آوری اطلاعات مربوط به دفاع مقدس را راهکاری علمی دانست و گفت: اطلاعات مربوط به این زمینه نباید مقطعی و احساسی ثبت و جمع‌آوری شود.

وی افزود: در کنار زنده نگه داشتن یاد و خاطره افراد با ارزش نظام و جنگ تحمیلی باید آن‌هایی که بانی ظلم بودند نیز به مردم شناسانده شوند.

استاندار با اشاره به اینکه بانک اطلاعاتی بزرگی با عنوان بنیاد شهید و منابع کنگره شهدای در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که می‌توان از آن استفاده کرد، تصریح کرد: مردم و رزمندگان این استان در قالب گروه‌های داوطلب و تیپ مستقل 44 حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان در دوران دفاع مقدس رشادت‌ها و جانفشانی‌های زیادی از خود نشان دادند.

سلیمانی دشتکی خاطرنشان کرد: اگر ایستادگی ایثارگران در جنگ تحمیلی ایران و عراق نبود نگاه طمعکارانه به نظام جمهوری اسلامی ایران همچنان وجود داشت.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 15 تیر 1394، کد مطلب: 964-8014-5 :www. isna.ir


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین