پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۸۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
مسئول بسیج دانشجویی دانشگا‌ه‌های استان کرمان گفت: دانشجویان ورودی جدید و دانشجویانی که منطق جنگی را ندیده‌اند، به راهیان نور اعزام می‌شوند.

شعار سال: ناصر بهروز، مسئول بسیج دانشجویی دانشگا‌های استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برگزاری اهداف اردو‌های راهیان نور در این استان گفت: امروز با تهاجم فرهنگی دشمنان و تلاش مذبوحانه ایادی داخلی آنان در جهت جدایی آینده‌سازان کشور از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی مواجهیم و آشنایی قشر جوان با فرهنگ شهادت و ایثار ضروری است.

بهروز افزود: بی شک ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از راه‌های متعددی امکان پذیر است که یکی از مؤثرترین آن‌ها حضور و اعزام دانشجویان و نسل جوان در منطق جنگی و آشنایی با اسطوره‌های دفاع مقدس است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگا‌های استان کرمان با بیان اینکه حضور در مناطق جنگی تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های بلند شهیدان است، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی نسل جوان با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و اسلام از اهداف و دستاورد‌های مهم اردو‌های راهیان نور است. امروز نیاز است نسل جوان ما بداند که به‌ واسطه مقاومت و خون شهدا نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح دنیا شناخته شده است.

بهروز با اشاره به اینکه امنیت و آسایش امروز مرهون خون شهیدان است، تصریح کرد: جوانان در این حرکت معنوی با ایثارگری‌ها و از خود‌گذشتگی‌ها دلیرمردان دفاع مقدس آشنا می‌شوند و از آن‌ها الگو می‌گیرند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان با بیان اینکه نهادینه‌سازی فرهنگ و ایثار، شهادت و حماسی دفاع مقدس ضروری است، گفت: اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی نمی‌تواند تاثیرگذاری اردوی راهیان نور را داشته باشد.

بهروز از اردوی راهیان نور به عنوان یک دانشگاه نام برد و افزود: گفت: دانشگاه می‌تواند برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های امروز و آینده تاثیرگذار باشد و حضور نسل جوان دانشجو در یادمان شهدا و دیدن محل نبرد آن‌ها موجب تقویت روحیه شهادت‌طلبی، ایثار و اعتقاد به آرمان‌های شهیدان می‌شود.

وی با اشاره به اعزام تعداد دانشجو از دانشگاه‌های استان به اردوی رهیان نور گفت: امسال ۳۲۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان کرمان به اردو‌های ارهیان نور اعزام می‌شوند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگا‌ه های استان کرمان افزود: در جلسات تاکید کردیم که دانشجویان ورودی جدید و دانشجویانی که تا کنون منطق جنگی را ندیده اند ثبت نام و به راهیان نور اعزام شوند که این برنامه باعث انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های بعد می‌شود.

بهروز تصریح کرد: دانشجویان در این اردو از مناطق عملیاتی فکه، هویزه، دهلاویه، شلمچه، طلائیه، چزابه یادمان شهدای رمضان و شهدای اروند بازدید می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از مداحان، راویان و سخنوران در طول مسیر اردو و یادمان ها، پخش فیلم‌های داستانی و مستند از دفاع مقدس در محل حسینه شهید کازرونی اهواز، توزیع نشریات و بسته‌های فرهنگی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این اردوهاست.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار 26بهمن 96، کدمطلب:۶۶۷۱۴۶، www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
این سفرهای غریبانه راهیان نور تا چه اندازه زیادی میتونه راه و هدف شهدا رو در جامعه زنده کنه واقعا
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین