پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۳۴۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۸
مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: بیش از 400 تن کمک مردمی به مناطق زلزله‌زده در معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر همدان جمع‌آوری شد.

شعار سال: بهروز کارخانه‌ای امروز با بیان اینکه جمعیت هلال احمر امسال با توجه به زلزله اخیر در سرپل ذهاب، روزهای پرمشغله‌ای را پشت سر گذاشت، اظهار کرد: از جمله اقدامات طی این مدت، استقرار جمعیت هلال احمر همدان به عنوان اولین استان در منطقه سرپل ذهاب بود.

*امدادرسانی در منطقه بشیوه‌پاطاق و 25 روستا

وی به حضور تیم‌های امداد و نجات و اقدام به جستجو و آواربرداری اشاره کرد و گفت: پس از اتمام جستجو و آواربرداری جمعیت هلال احمر همدان، منطقه بشیوه‌پاطاق را به همراه 25 روستا و قریب به 8 هزار سکنه برای امدادرسانی در بحث ارائه چادر، مواد غذایی 72 ساعته و یک ماهه در اختیار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان بیان کرد: تیم درمان اضطراری جمعیت هلال احمر استان نیز به مدت 10 روز به منظور ارائه اقدامات بهداشت خانواده، بهداشت محیط و درمان عمومی در منطقه جوانرود مستقر و به روستاهای این منطقه خدمات ارائه شد.

وی به اقدامات حوزه جوانان جمعیت هلال احمر استان در مناطق زلزله‌زده اشاره کرد و افزود: در حوزه جوانان نیز تیم سحر با هدف ساماندهی حمایت‌های روانی و خلق لحظات شاد برای زلزله‌زدگان در مجموع 10 روز در منطقه سرپل ذهاب مستقر بود.

کارخانه‌ای با اشاره به دیگر اقدام منحصر به فرد جمعیت هلال احمر استان در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، تصریح کرد: توجه به شادی کودکان در مناطق بحران‌زده توسط تیمی از داوطلبان به صورت کار منحصر به فرد در کشور در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ایجاد لحظات شاد برای کودکان مناطق زلزله‌زده با حضور هنرمندان داوطلب و جوان مدیریت شد، ادامه داد: این هنرمندان با آرم مشخص تیمی با عنوان تیم شادی کودکان در مناطق زلزله‌زده را ایجاد کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان خاطرنشان کرد: ایجاد تیم شادی باعث می‌شود اقدامات هنرمندان در این مواقع نظم داشته باشد و اقدامات داوطلبانه از طریق مجاری رسمی کشور تأثیر بیشتری خواهد داشت؛ تشکیل این تیم در جمعیتی هلال احمر همدان به طور نمونه در کشور انجام شد.

*تهیه و ارسال سه کانکس از کمک‌های مردمی اسدآباد به مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب

وی در ادامه با تأکید بر اینکه کمک‌های بسیاری در معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر به مناطق زلزله‌زده داشتیم، یادآور شد: بیش از 400 تن کمک مردمی توسط معاونت داوطلبان جمعیت جمع‌آوری شد که قریب به 300 تن کمک‌ در روزهای ابتدایی به مناطق زلزله‌زده ارسال شد.

کارخانه‌ای با بیان اینکه 100 تن کمک‌های باقیمانده نیز به مرور در حال ارسال است، اظهار کرد: مکاتبات لازم برای ارسال 100 تخته فرش اهدایی به مناطق نیازمند زلزله‌زده انجام شده و منتظر دریافت پاسخ مکاتبات هستیم.

وی با تأکید بر اینکه تأمین کانکس بر عهده سازمان مسکن و شهرسازی است، گفت: در شهرستان اسدآباد نیز سه کانکس از کمک‌های مردمی به منطقه سرپل ذهاب ارسال شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 10بهمن 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۱۰۹۰۰۱۳۹۸، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نازناز
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
0
خیلی لطف بزرگی کردن دست هرکسی که کمک کرد درد نکنه واقعا ن.ف۸۳
ثریا
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
واقعا مردم مهربونی داریم.باید قدر این مردم فداکارو دونست
ا.ف75
ناشناس
Romania
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
همیشه اول و اخر مردم هستن که در صحنه به طور جد عمل می کنند و مسئولین فقط غافلگیر می شوند
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
0
دم همتون گرم
هیچ وقت نشده که پشت مردم خودمون رو خالی کنیم و هیچ وقت هم نخواهد شد
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین