پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۴۵۰
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
‌معاون هماهنگی امور اقتصادی و ‏توسعه ‏منابع استاندار سیستان و بلوچستان گفت: طرح آبرسانی با لوله به ۱۰ هزار هکتار از اراضی دشت سیستان ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شعارسال: ‌معاون هماهنگی امور اقتصادی و ‏توسعه ‏منابع استاندار سیستان و بلوچستان گفت: طرح آبرسانی با لوله به ۱۰ هزار هکتار از اراضی دشت سیستان ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سکینه اشرفی در خصوص روند اجرای طرح آبرسانی با لوله به 46 هزار هکتار اراضی دشت سیستان گفت: این طرح شامل 3 مرحله مطالعه، اجرا و بهره برداری بوده که مطالعه به صورت همزمان اجرا شده ‌و 62 و نیم درصد پیشرفت داشته است‌.

وی در رابطه با حوزه بهره برداری این طرح گفت: با تلاش مجریان این طرح و فارغ التحصیلان جهاد کشاورزی، تغییر الگوی کشت در حال انجام است‌.

او بااشاره تشکیل کمیته ویژه و نظارت هفتگی استانداری بر این طرح، اظهار امیدواری کرد که این 10 هزار هکتار از این طرح تا پایان سال به بهره برداری برسد‌.

معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه ٥٠٠ میلیون دلار برای این طرح اختصاص یافته بود، افزود: با دستور مقام معظم رهبری ٣٥٠ میلیون دلار دیگر از محل صندوق توسعه ملی به این طرح اختصاص پیدا کرده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 7 بهمن 1396، کدخبر: 96110703380، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین