پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۱۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
فرماندار نیمروز گفت: 12 هزار هکتار از اراضی کشت پاییزه این شهرستان به دلیل خشکسالی و کمبود آب به طور کامل از بین رفته است.

شعارسال: فرماندار نیمروز گفت: 12 هزار هکتار از اراضی کشت پاییزه این شهرستان به دلیل خشکسالی و کمبود آب به طور کامل از بین رفته است.

دهمرده همچنین با اشاره به اینکه تامین آب آشامیدنی برخی روستاها به سختی و با تانکر آبرسان انجام می‌شود، خواستار راه اندازی ایستگاه پمپاژ آب در روستاها و احداث چاهک در مسیر رودخانه شاخه لورگ باغ برای تامین آب دامداران شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه گفت: تامین نشدن حق آبه و بارندگی در منطقه سیستان مشکلات زیادی را برای کشاورزان و دامداران این منطقه به همراه دارد.

رضا اربابی افزود: تاکنون هیچ آبی از رودخانه هیرمند به منطقه سیستان وارد نشده که این موضوع برای کشاورزان و دامداران بسیار مشکل است.

وی با اشاره به اینکه برای تامین آب آشامیدنی هم دچار مشکلاتی خواهیم شد، بیان کرد: در جلسهای با حضور استاندار نسبت به پرداخت خسارت به کشاورزان و تامین آب روستاییان و عشایر برنامه ریزی خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 18 فروردین 1396، کدخبر: 97011804397، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
واقعا باید افسوس خورد به حال جامعه ای که محیط زیست در اون از بی اهمیت ترین هاست
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین