پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۴۷۱
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی گفت: ١٧٠ هزار نفر که به‌صورت غیر قانونی در لیست بیمه کارگران ساختمانی و قالیبافان بودند حذف شدند.

شعار سال: معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی گفت: ١٧٠ هزار نفر که به‌صورت غیر قانونی در لیست بیمه کارگران ساختمانی و قالیبافان بودند حذف شدند.

محمدحسن زدا، درباره مکانیزه شدن خدمات سازمان تأمین اجتماعی، گفت: انتقال پرونده‌ها از شعبه‌ای به شعبه دیگر به صورت دستی وجود ندارد و با اسکن کردن پرونده‌ها توانسته‌ایم به‌صورت مکانیزه پرونده‌ها را منتقل کنیم.

وی ادامه داد: تاکنون صد میلیون سند در تهران اسکن شده است و ٤٥ درصد این اسکن‌ها شناسایی هوشمند شده است و از این پس در صورتی که بیمه‌ شده‌ای بخواهد پرونده خود را از شعبه‌ای به شعبه دیگر منتقل کند دیگر نیاز به انتقال پرونده به صورت سنتی و دستی نیست و اطلاعات از طریق سیستم UCM منتقل می‌شود.

معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه این طرح در ٨ استان کشور به صورت پایلوت در حال انجام است، گفت: با این اقدام ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تسهیل شده است و در مدت زمان کوتاه‌تری خدمات ارائه می‌شود. زدا در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه حذف دفترچه در مراکز ملکی تأمین اجتماعی تا چه زمانی اتفاق می‌افتد، گفت: در مراکز ملکی تأمین اجتماعی حذف دفترچه به‌صورت صد درصد انجام شده است و ١١ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش صدور دفترچه داشتیم که این یعنی ٢ میلیون دفترچه امسال کمتر صادر شده است.

وی افزود: بزودی در مراکز طرف قرارداد با سازمان تأمین اجتماعی نیز ارائه دفترچه حذف خواهد شد و امیدواریم بتوانیم دفترچه‌های درمانی را برای همیشه کنار بگذاریم. معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی درباره طرح همپوشانی نیز اظهار داشت: صد هزار نفر در طرح همپوشانی شناسایی شدند که جزو بیمه کارگران ساختمانی محسوب می‌شدند ولی کارگر ساختمانی نبودند و شغلی دیگر داشتند. ٧٠ هزار نفر نیز شناسایی شدند که لیست بیمه آنها قالیباف رد می‌شد در صورتی که شغل آنها قالیباف نبوده است. بنابراین این افراد از لیست بیمه‌های مربوطه خارج شدند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازروزنامه ایران ، تاریخ انتشار -----، کدمطلب:456762، www.iran-newspaper.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین