پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۶۹۱
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
حیدرپور گفت: با توجه به آنکه بیشتر مرکبات استان جمع آوری و در سردخانه‌ها ذخیره سازی شده بود، سرمای اخیر مشکلی را برای باغداران پیش نیاورد.

شعار سال: دلاور حیدرپور رئیس جهاد کشاورزی استان مازندران در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تأثیر شرایط جوی و بارش برف بر باغ‌های مرکبات، اظهار کرد: با توجه به آنکه بیشتر مرکبات استان جمع‌آوری و در سردخانه‌ها ذخیره‌سازی شده بود، سرمای اخیر مشکلی را برای باغداران پیش نیاورد.

به گفته وی با اطلاع رسانی به موقع به باغداران درصد کمی از پرتقال‌های موجود در باغ‌ها جمع‌آوری شد، به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود که خسارتی به تولید پرتقال، نارنگی و کیوی وارد نشده است.

حیدرپور ادامه داد: با توجه به شرایط جوی و بارش برف در استان های شمالی، انتقال مرکبات ذخیره سازی شده شب عید به استان ها را چند روز متوقف کردیم.

وی با اشاره به اینکه نتایج خسارت ناشی از کاهش فشار گاز در گلخانه ها و سرما در مناطق کلزا اعلام نشده است، بیان کرد: براساس برآوردهای اولیه پیش بینی می شود که در مجموع خسارت مشهودی نداشته باشیم چرا که کاهش دمای زیر صفر را تنها چند روز در استان تجربه کردیم.

رئیس جهاد کشاورزی استان مازندران در توصیه ای به باغداران تصریح کرد: از باغداران تقاضا داریم که درب انبارهای خود را بازنکنند و درزها و شکاف ها را با نایلون بپوشانند، همچنین در گلخانه ها سوخت جایگزین داشته باشند تا در صورت قطعی گاز و سردی هوا مشکلی برای محصولات پیش نیاید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازباشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 15بهمن 96، کدمطلب:۶۴۲۳۶۷۹، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین