پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۸۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۷
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد، با موافقت دولت بودجه قرآنی سال آینده از 40 میلیارد به 100 میلیارد تومان افزایش یافت.

شعارسال: حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  از به نتیجه رسیدن پیگیری‌ها برای بودجه‌های قرآنی اظهار داشت: دو روز پیش نامه‌ای به آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه دادم و گلایه اهالی قرآن از کمبود اعتبارات قرآنی را منتقل کردیم.

وی با بیان اینکه بودجه قرآنی در لایحه بودجه سال 1397 با کاهش 60 درصدی نسبت به امسال مواجه شده بود، افزود: این کاهش امری جبران ناپذیر بود بر همین اساس با پیگیری‌های صورت گرفته امروز بودجه قرآنی سال آینده با موافقت رئیس برنامه و بودجه از 40 میلیارد تومان به 100 میلیارد تومان افزایش یافت.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری تحقق بودجه قرآنی برای امسال نیز گفت: ما همچنان پیگیر هستیم و در چند روز آتی نتیجه آن اعلام خواهد شد. البته قول‌هایی از سوی مسئولان دولتی داده شده که امیدواریم محقق شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 17بهمن1396، کدخبر: 13961117000861: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
هنوز خیلی از جاهای مهم تر توی این کشور هستند که کمبود اعتبار دارن ، بعد بودجه اینجارو افزایش دادن؟
ا.ح75
ناشناس
Germany
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
0
میشه شفاف سازی بشه که با این بودجه در این مراکز چه کار هایی انجام میشه که ماهم بدونیم و انقدر سر سری ازش نگذریم؟
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین