پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۳۵۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴
نایب رئیس کمیته تخصیص اعتبار صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی با بیان اینکه ریالی از بودجه قرآنی سال ۹۶ پرداخت نشده نخواهد شد، گفت: احتمال دارد ۱۰ میلیارد تومان از اعتبار سال ۹۷ تا پایان فروردین به صورت تنخواه واریز شود.

شعارسال: حسن محمدی نایب رئیس کمیته تخصیص اعتبار صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی با اشاره به عدم واریز بودجه قرآنی سال ۱۳۹۶، اظهار داشت: سال گذشته ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای منشور توسعه فرهنگ قرآنی مصوب شد که با وجود پیگیری‌های مختلف ریالی از این مبلغ تحقق پیدا نکرد.

وی با بیان اینکه ۸۵ درصد از بودجه قرآنی سال ۹۶ به خزانه ابلاغ شد، افزود: با وجود ابلاغ این اعتبار و حتی پیگیری‌های صورت گرفته که قرار بود ۵۰ درصد و پس از آن ۱۰ درصد این بودجه تخصیص یابد، این امر محقق نشد و تا آخرین روز سال گذشته مبلغی از بودجه قرآنی تخصیص نیافت.

محمدی با اشاره به مسائل اداری و اشتباهات برای تخصیص بودجه قرآنی سال ۹۶، گفت: قرار بود خزانه ۱۰ میلیارد تومان از بودجه قرآنی سال ۹۶ را در آخرین روز‌های سال گذشته تخصیص دهد، اما به دلیل مسائل اداری این بودجه واریز نشد و امکان واریز این بودجه در سال جاری وجود ندارد.

نایب رئیس کمیته تخصیص اعتبار صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی از واریز ۱۰ میلیارد تومان از بودجه سال ۹۷ تا پایان فروردین‌ماه خبر داد و افزود: به دلیل اشتباهات ایجاد شده و عدم تخصیص بودجه قرآنی سال ۹۶، قرار شد ۱۰ میلیارد تومان از بودجه سال ۹۷ به صورت تنخواه تا پایان فروردین پرداخت شود.

بودجه قرآنی سال ۱۳۹۷ از سوی دولت ۴۰ میلیارد تومان پیشنهاد شد که با پیگیری‌های فعالان قرآنی و تلاش حجت‌الاسلام پژمانفر رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس این بودجه به ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت و باید دید چند درصد از این اعتبار تا پایان امسال تخصیص پیدا می‌کند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری   دانشجو، تاریخ انتشار: 23فروردین 1397، کدخبر: 677800 ،www.snn.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
0
خوب با این اوضاع چه انتظاری داریم رابطه مردم با قران در جمهوری اسلامی بهبود ببخشد
ا.ف75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
با این بودجه 100 میلیاردی کلی میشه بهتبلیغ وگسترش اسلام کمک کرذ که خلافشو ما شاهدیم
ا.ف75
ناشناس
Norway
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
0
0
10 میلیارد بودجه هزارتومنشم پرداخت نشده به حق چیزایه نشنفته
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین