پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۹۰
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
مدیر عامل شهرک صنعتی شماره یک کرمان بیان داشت: شهرک های صنعتی به جای تولید وحرکت روبه جلو ،دچار رکود اقتصادی شدید شده اند که مسئولین کمتر به آن توجه می نمایند

شعارسال: داوود جمشیدی مدیر عامل شهرک صنعتی کرمان در رابطه با فعالیت شهرک صنعتی شماره یک کرمان گفت : دراین مجتمع صنعتی واحد های تولیدی تعطیل ، نیمه تعطیل ویا با ۲۰ درصد ظرفیت در حال تولید هستند .

مدیر عامل شهرک صنعتی شماره یک کرمان در ادامه ابراز کرد : یکی از واحد های تولیدی واقع در این مجتمع شرکت کاله می باشد که اکنون از چرخه تولید خارج شده است .

این مقام مسئول افزود : شهرک های صنعتی به جای تولید وحرکت روبه جلو ،دچار رکود اقتصادی شدید شده اند که مسئولین کمتر به آن توجه می نمایند.

وی اذعان کرد : مسئولین برای بازدید از این واحد های تولیدی در رفت وآمد هستند اما این بازدیدها برای ما و این شهرک هیچ سود ومنفعتی نداشته است .

جمشیدی در رابطه با دادن وعده همکاری از سوی مسئولین به این مجتمع اظهار کرد : گروهی از مسئولین به دنبال کسب رای و درج خبر در رسانه ها به این شهرک ها آمده مشکلات را می شنوند اما عملکردی حاصل نمی شود ، برخی هم می آیند وعده پرداخت تسهیلات با سود ۴ درصد می دهند ودیگرحتی به پشت سر خود نیم نگاهی هم نمی اندازند.

مدیر عامل این شهرک در ادامه افزود : درمجلس مصوب شد که دولت و مسئولین به شهرک های صنعتی خدمات ارائه بدهند ولی در حال حاضراین مجتمع صنعتی به صورت خود گردان اداره می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد :مشکلات واحد های صنعتی با جلسه و قول های بی اساس حل نمی شود لذا باید تصمیماتی جدی در این خصوص گرفته شده و با قاطعیت مسئولین به پیگیری آن بپردازند، در این صورت از تولید داخلی حمایت می شود .

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری راه دانا، تاریخ انتشار: 11مرداد1394، کدخبر: 380641: www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین