پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۰۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
رئیس قوه قضائیه: مردم در راهپیمایی امسال همچون سال‌های گذشته وحدت و انسجام خود را به رخ جهانیان می‌کشانند.

شعارسال : آیت الله صادق آملی لاریجانی در مصاحبه اختصاصی افزود: در آستانه یوم الله 22 بهمن هستیم و در واقع این روز، نماد ایستادگی، قیام، استقلال طلبی و عزت خواهی یک ملت است.
وی گفت: 22 بهمن 57 مردم برای اقامه عدل و ارزش های الهی و دفع ظلم و برای اثبات استقلال شان قیام کردند و در این قیام که به رهبری امام راحل صورت گرفت خودباوری مردم تبلور پیدا کرد.
­
رئیس قوه قضائیه افزود: سالیان متمادی پس از انقلاب مردم ما همه ساله در 22 بهمن همین معنا را دوباره به ظهور رساندند و با حضور گسترده، باشکوه و با نشاط خود از پیر و جوان همه در این راهپیمایی ها شرکت کردند و نشان دادند مردمی منسجم و پکیارچه هستند و با اتحاد در مقابل زورگویی سلطه گران می ایستند.
آیت الله آملی لاریجانی بزرگ ترین سرمایه این کشور و این ملت را همین انسجام و وحدت خواند و گفت: مردم ما بصیرند و اگرچه اختلاف نظر و سلیقه دارند اما وقتی پای امنیت ملی کشور به میان می آید و وقتی بحث اقتدار ملی و مصالح عامه کشور است ، همه در صحنه حاضرند.
وی افزود : این سرمایه گرانبهایی است که همه ما مخصوصا مسئولان باید به آن توجه کنیم و با وجود این بصیرت و فهم و حضور در صحنه ، دشمن هیچ گاه نمی تواند به این کشور تعدی کند.
­
رئیس قوه قضائیه گفت: تحریم های دشمن در طول این سال ها اثرگذار نبوده است و مردم با تکیه بر استعدادهای خدادادی در کشور و با تکیه بر استعدادهای جوانان بر روی پای خودشان ایستاده اند و با ایمان جلو می روند.
آیت الله آملی لاریجانی افزود: این ، مسئله کوچکی نیست و بزرگترین سرمایه این کشور، ایمان و بصیرت مردم است که آنها را در صحنه حاضر نگه می دارد.
وی گفت: مسئولان کشور باید قدردان این نعمت باشند و ما امروز هم امیدواریم مردم عزیز و بصیر ما همچون سال های گذشته در یوم الله 22 بهمن حضور پرشکوه و عظیم داشته باشند به طوری که وحدت، انسجام و یکپارچگی خود را به رخ جهانیان بکشانند به ویژه استکبار جهانی و سلطه جهانی امریکای مغرور و مدعی در دنیا که گمان می کنند با تحریم و امثال آن می توانند کشورهای مستقل را به زانو درآورند.
­­
رئیس قوه قضائیه افزود: ما مطمئنیم مردم ما با این سلاح عظیم ایمانی، عزت را برای خودشان حتماً می خرند و همچون همیشه پاسخ قطعی به توطئه های دشمن می دهند چه دشمنانی که اذناب امریکا در منطقه محسوب می شوند و چه خود شیطان بزرگ که دائماً در حال ایذای مردم کشورماست و گاهی با نفاق ، خودش را مدعی همدردی با مردم نشان می دهد در حالی که می دانیم اموال این کشور را با خیانت غصب کرده و با زورگویی به مردم ما تحریم هایی را تحمیل کرده اند اما اینها چیزهایی نیست که ملت بزرگ ما را با آن سابقه تمدنی عظیم و با ایمان خود به رهبری داهیانه مقام معظم رهبری ، به عقب بنشاند.
آیت الله آملی لاریجانی گفت : ملت ما با این حضور هم امنیت ملی کشور را در منطقه و هم در صحنه جهانی اثبات کرده اند و با این وظیفه شرعی و سیاسی و عبادی که به عهده دارند برای پیشبرد امور کشورشان حضور خواهند داشت.
وی افزود: امیدواریم امسال هم مردم ما همانند سال های دیگر این وظیفه الهی و سیاسی را به بهترین وجه انجام دهند و مسئولان هم باید قدردان این مردم باشند و خدمت به این مردم را عبادت و وظیفه بدانند و مسئولان نباید هیچ منتی داشته باشند چرا که همه ما برای خدمت کردن در این مناصب قرار گرفته ایم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار: 18 بهمن 1396، کدخبر: 2026361، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
ان شا الله مردم با حضورشون برای بار چندم از نظام دفاع میکنن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین