پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۲۳
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲
استاندار مازندران در اجلاس سراسري رؤساي باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامي گفت : دانشگاه آزاد اسلامي دانشگاهي توسعه گرا و پژوهش محور است . دكتر ربيع فلاح استاندار مازندران در جمع رؤساي باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامي كشور در ساري با گراميداشت سومين روز دهه فجر انقلاب اسلامي كه به…
شعارسال :استاندار مازندران در اجلاس سراسري رؤساي باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامي گفت : دانشگاه آزاد اسلامي دانشگاهي توسعه گرا و پژوهش محور است .

دكتر ربيع فلاح استاندار مازندران در جمع رؤساي باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامي كشور در ساري با گراميداشت سومين روز دهه فجر انقلاب اسلامي كه به عنوان نهضت علمي ، اقتصاد مقاومتي و مديريت جهادي نامگذاري شده است، گفت : خدمات دانشگاه آزاد اسلامي در توليد علم و تحقق اقتصاد مقاومتي قابل تقدير است .

وي مازندران را مهد علم و دانش و عالم پرور خواند و افزود : توسعه يافتگي بدون پژوهش و تحقيق و كارآفريني ممكن نيست و دانشگاه مهمترين نقش را در دستيابي به اين توسعه دارد.
مقام عالي دولت در استان ادامه داد : خودم از دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامي هستم و دانشگاه آزاد اسلامي دانشگاهي تحول آفرين در كشور است .

وي از نياز آذري رئيس دانشگاه آزاد اسلامي مازندران به عنوان مديري توسعه گرا و نخبه ياد كرد و گفت از 100 اختراع ثبت شده ملي از سوي باشگاههاي پژوهشگران جوان و نخبگان كشور 17 اختراع مربوط به دانشگاه آزاد اسلامي ساري است و اين تعداد اختراع بيانگر ظرفيت بالا و مهم مازندران است.

وي حركت از كمي گرايي به كيفي گرايي را از سياستهاي دانشگاه آزاد اسلامي اعلام كرد و گفت : مهمترين ابزار توسعه و كليد توسعه در دست دانشگاست و نقش دانشگاه در تحول سياسي ، اجتماعي و اقتصادي نقشي بي بديل است .

وي تصريح نمود بايد به دنبال دانشگاه توسعه محور ، پژوهش محور و كارآفرين باشيم و الحمدلله دانشگاه آزاد اسلامي با مديريت منسجم ، هماهنگ و راهبري مي تواند در اين زمينه موفق باشد.
استاندار مازندران در ادامه به زيرساخت هاي مناسب فناوري اطلاعات و ارتباطات در مازندران اشاره كرد و گفت : استان مازندران با ضريب نفوذ 102 درصدي اينترنت در كشور بعد از تهران رتبه دوم را داراست و بايد به گونه اي برنامه ريزي كنيم تا از اين فرصت براي توسعه اشتغال و توليد استفاده شود.

وي توسعه دولت الكترونيك را يكي از سياستهاي جدي در مازندران اعلام كرد و گفت : در دهه فجر امسال سيستم موبايل گاورمنت براي ارائه خدمات بيشتر و بهتر به مردم در مازندران راه اندازي مي شود.

وي از پژوهشگران و مخترعان خواست تا براي برون رفت از مشكلات موجود راهكارهاي عملي و واقعي ارائه نمايند

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی خزر ، تاریخ انتشار یکشنبه 18 بهمن 1394 ، کد مطلب :10276 : www.shomalpress.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین