پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۲۶۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
سرمربی تیم فوتسال کشورمان گفت: بازیکنانم در سطح جهانی بازی کردند و با اقتدار قهرمان آسیا شدند.

شعارسال:سرمربی تیم فوتسال کشورمان گفت: بازیکنانم در سطح جهانی بازی کردند و با اقتدار قهرمان آسیا شدند.

محمد ناظم‌الشریعه در خصوص اینکه رمز قهرمانی تیم ملی را در مسابقات قهرمانی آسیا در چین‌‌تایپه چه بود، گفت: «به نظرم بازیکنان خیلی خوب کار کردند و مهم‌ترین مسئله که رعایت اخلاق تیمی و فردی بود را به بهترین شکل اجرایی کردند. رفاقت بین بچه‌ها خیلی بالا بود و آنها درون زمین به خوبی همدیگر را پوشش می‌دادند تا تیم موفق شود.»

وی ادامه داد: «بازیکنان ما به خوبی همدیگر را در زمین پیدا می‌کردند و همه آنها در سطح جهانی بازی می کنند. هیچ کسی را در تیم ما نمی‌توان پیدا کرد که بهترین بازی‌هایش را در مسابقات ارائه نکرده باشد.احمد اسماعیل‌پور، مهدی جاوید، اصغر حسن‌زاده، فرهاد توکلی، علی صمیمی، سپهر محمدی، حسین طیبی و ... برای تیم جانفشانی کردند. فوتسال در آسیا خیلی پیشرفت کرده و رقبا نمایش برتری نسبت به سال‌های قبل ارائه کردند اما فوتسالیست‌های ایران آن قدر خوب بازی کردند که حریفان را از پیش رو برداشتند و به قهرمانی رسیدند.»

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره اینکه شاگردانش به‌رغم تدارک ضعیف، غذای نامناسب، خطر زلزله و عدم تعیین پاداش با ابهت قهرمان آسیا شدند، خاطرنشان کرد: «آنچه برای بچه‌‌های ما اهمیت داشت، این بود که بار دیگر نشان دهند بهترین تیم آسیا هستند. آنها به هیچ‌کدام از کمبودهایی که داشتند، توجه نکردند. مشکلات زیاد بود و دامن زدن به آنها حاشیه را وارد تیم می‌کند.»

ناظم‌الشریعه درباره خداحافظی فرهاد توکلی از تیم ملی فوتسال، آن هم در شرایطی که گل او نامزد برترین گل مسابقات قهرمانی آسیا است، گفت: «توکلی مشکلات شخصی دارد ولی الان وقت صحبت درباره این موضوع با او نیست. او همچون دیگر بازیکنان 15 روز از خانواده‌اش دور بوده و الان وقت استراحت کردن است. باید کمی صبر کنیم تا مشکلات را در آینده رفع کنیم. آنچه مسلم است من به توکلی اجازه نمی دهم تیم ملی را رها کند. او هنوز خیلی جا دارد که برای تیم ملی فوتسال بازی کند.»

وی در مورد اینکه تیم ملی در دیدار فینال برابر ژاپن به سختی به گل اول رسید تصریح کرد: «ژاپنی‌ها بازی کاملا دفاعی را ارائه کردند و بسته بازی می‌کردند. آنها هم برنامه داشتند تا قهرمان آسیا شوند ولی بازیکنان ما با صبر و دقت بالایی بازی کردند و بالاخره موفق شدند دروازه این تیم را باز کنند. در نیمه دوم هم نیاز به جبران نتیجه عاملی بود که ژاپنی‌ها آن بازی بسته را انجام ندهند و به سمت دروازه ما حملات‌شان را بیشتر کردند که این موضوع به ما کمک کرد تا از منافذی که در اختیار داشتیم برتری‌مان را حتمی کنیم و قهرمان شویم.»

ناظم‌الشریعه درباره اینکه قهرمانی در آسیا می‌تواند خیز بلندی به سوی قهرمانی در جام جهانی فوتسال باشد، تاکید کرد: «2 سال تا رقابت‌های جام جهانی فاصله داریم و باید در این مدت خیلی کار کنیم. برای رقابت با تیم‌های برتر فوتسال جهان که تمرینات مستمری دارند و بهترین شرایط را برای پیشرفت انتخاب کرده‌اند، ما هم حسابی کار کنیم و کمبودهایی که داریم را برطرف کنیم. »

وی یادآور شد: «قبل از بازی فینال مهدی تاج رئیس فدراسسیون فوتبال در اردوی تیم شرکت کرد و در آنجا نامه‌ای تهیه شد که به هرکدام از ملی‌پوشان 22 میلیون تومان پاداش قهرمانی پرداخت شود. امیدوارم این پاداش در موقع مناسب پرداخت شود.»

شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار24بهمن 96، کدخبر: 347154، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
یه زمان تو ایران همه تمرکز ها متوجه فوتبال بود! خداروشکر که این نگاه برگشته
ا.ف75
ناشناس
United Kingdom
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
ایران در زمینه فوتسال در جهان حرف های زیادی را برای گفتن دارد ، امیدواریم باز هم این عزیزان بتوانند در مسابقات جهانی بدرخشند
ا.ح75
ناشناس
Switzerland
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
0
0
بازیه اخرو جوونامون قشنگ گل کاشتن و غیرتی بازی کردن .قطعا این جوونا پتانسیله اول بودن تو جهانو دارن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین