پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۳۰۷
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۴
سخنگوی سازمان غذا و دارو، خواستار قطع شیوه های تبلیغاتی برخی شرکت های دارویی برای فروش محصولات شان شد و گفت: در غیر این صورت، با این قبیل شرکت ها برخورد خواهد شد.

شعارسال : دکتر کیانوش جهانپور به جزئیات نامه مدیرکل امور دارویی سازمان غذا و دارو خطاب به آن دسته از شرکت های دارویی که برای فروش محصولات خودشان تخفیف و جایزه می دهند، اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه شرکت های تولید کننده آمپول «دگزامتازون»، اقدام به ارائه تخفیفات و جوایز به داروخانه ها کرده اند، این اقدام موجب کاهش کیفیت محصولات دارویی و سلب اعتماد جامعه پزشکی خواهد شد.

وی افزود: چنانچه این شرکت ها نخواهند این شیوه فروش محصولات خود را متوقف کنند، سازمان غذا و دارو وارد عمل خواهد شد و نسبت به بازنگری و کاهش قیمت این محصولات اقدام خواهد کرد.

جهانپور تاکید کرد: هرگونه تخفیفات و جوایز برای فروش دارو، خلاف نظام اخلاق دارویی است و سازمان غذا و دارو در موارد مشابه اصل را بر بالا بودن قیمت داروی مورد نظر گذاشته و آن را تعدیل خواهد کرد.

به گفته وی، در نامه مدیرکل امور دارویی سازمان غذا و دارو، تعداد ۱۰ شرکت داخلی نام برده شده اند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری سلامت نیوز، تاریخ انتشار: 24 بهمن 1396، کدخبر: 237595، www.salamatnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین