پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۲۸۷
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: ۳۰ درصد مطالبات معوقه شرکت های دارویی و ملزومات مصرفی پزشکی پرداخت شده است .

شعار سال: کیانوش جهانپور درخصوص مطالبات معوقه شرکت های دارویی و تامین کنندگان ملزومات مصرفی پزشکی عنوان کرد: مجموع مطالبات ۳۰۰۰ میلیارد تومان برآورد می شود که عملا ۱۰۰۰ میلیارد تومان آن متعلق به چهار ماهه آخر، مطالبه جاری و طبیعی است که تقریبا در بهترین شرایط تامین منابع نیز با توجه به فرآیند دریافت و پرداخت و روند اداری و مالی، این مطالبه تقریبا چهارماهه وجود دارد، مابقی این مطالبات، مطالبات معوقه هست که بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد تومان بوده که ۶۰۰ میلیارد تومان آن عملا تسویه گردیده که ۳۰ درصد مطالبات معوقه را شامل می شود .

وی افزود: مابقی مطالبات با پیگیری مجدانه سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت و همکاری شرکا و نهادهای مسوول از محل توزیع اسناد خزانه، تفاهم نامه تهاتر با سازمان تامین اجتماعی، اوراق بیمه سلامت، تهاتر با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و ... ظرف هفته ها و ماه‌های آینده بتدریج تادیه خواهد شد .

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی مطالب منتشره و نقل قول ها از جوانب مختلف یا مبتنی بر آخرین اطلاعات در این خصوص نبوده و یا اینکه اساسا از منابع قابل اعتمادی کسب نشده است.

سرپرست روابط عمومی سازمان غذا و دارو اظهار امیدواری کرد: با مشارکت و همیاری همه عوامل درگیر در موضوع و مدیریت بهینه دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، مطالبات دارویی و ملزومات مصرفی پزشکی در آینده نزدیک به سطح منطقی رسیده و شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی که در سال های اخیر غالبا همکاری نزدیکی با نظام سلامت داشته اند، از نظر گردش مالی وضعیت بهتری را در پیش رو داشته باشند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی دارو و سلامت، تاریخ انتشار 26 آذر 96، کد مطلب: 11216، www.phana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین