پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۷۳۵
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
دبیر انجمن برنج با بیان اینکه برای نخستین بار جشن شکرگزاری برنج برگزار می‌شود،گفت: دبیرخانه این جشن با عضویت وزارت جهادکشاورزی و صنعت،معدن و تجارت تشکیل خواهد شد.

شعار سال: جمیل علیزاده شایق از برگزاری جشن شکرگزاری برنج خبر داد و اظهار کرد: به دلیل اینکه همایش هایی که درباره برنج برگزار می‌شد به بحث های علمی و ارائه مقاله می گذشت و برای تولیدکنندگان خسته کننده بود، بر اساس پیشنهاداتی که ارائه شد به این نتیجه رسیدیم جشن شکرگزاری برنج را نیز برگزار کنیم.

وی افزود: بر این اساس سالی یک بار در پایان فصل برداشت برنج ،جشنی برپا می‌شود که عمده شرکت کنندگان آن تولیدکنندگان برنج خواهند بود و برای آن برنامه های متفاوتی همچون برگزاری تئاتر، موسیقی و همچنین ارائه ارقام مختلف برنج مدنظر است.

دبیر انجمن برنج گفت: بر این اساس دبیرخانه این جشن با عضویت وزارت جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت تشکیل خواهد شد.

شایق ادامه داد: در این جشن به طور رسمی میزان تولید، مصرف و میزان نیاز کشور به واردات اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پاییز 97 نخستین جشن شکرگزاری برنج برگزار خواهد شد و محل آن طی چند روز آینده مشخص می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار 1 اسفند 96، کد مطلب: 398658، www.mizanonline.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین