پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۹۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
کاپیتان پیشین تیم الهلال عربستان بعد از برد این تیم مقابل پرسپولیس صحبت های عجیبی را علیه علی دایی مطرح کرد و گفت: بازیکنان ما سیلی محکمی به تو و بازیکنان ایران زدند!

شعار سال: علی دایی بعد از برد تیم فوتبال پرسپولیس برابر الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا و صعود به مرحله نیمه نهایی گفته بود نماینده ایران می تواند الهلال را هم شکست بدهد و به فینال آسیا برسد.


بعد از باخت سرخپوشان ایران مقابل الهلال در مرحله نیمه نهایی و شکست سنگین برابر نماینده عربستان، «صالح النعیمه» در مصاحبه ای سراسر توهین، به علی دایی حمله کرد و آقای گل فوتبال جهان را فردیدانست که با این صحبت ها به دنبال مطرح کردن خودش بوده است!

النعیمه در واکنش به اظهارات دایی که گفته بود پرسپولیس قادر به شکست الهلال و صعود به فینال است، گفت: به نظر می رسد که دایی مدتی از انظار دور بوده است و با اظهارنظر علیه الهلالبه دنبال مطرح شدن در رسانه ها بوده است. او یا نمی داند و یا نمی خواهد بداند که الهلال چه تیمی است!

وی خطاب به دایی گفت: ای مفلس! آیا نمی دانی که طی سال های گذشته این فوتبال عربستان بوده است که به تو و امثال چگونه بازی کردن در مستطیل سبز را آموخته است!

او افزود: دایی تو میدانی که در قاره آسیا چه کسی سروری می کند. بازیکنان الهلال در شهر ابوظبی حماسه بزرگی را خلق کردند و سیلی محکمی به تو و به بازیکنان کشورت زدند؛ سیلی که اثر آن تا چند سال آینده هم باقی خواهد ماند.



النعیمه گفت: اگر شما به نیمه نهایی جام قهرمانان آسیا صعود کردید، دلیلش پیروزی اتفاقی بود کهبرابر الأهلی به دست آوردید و در آن روز، الاهلی زیاد سرحال نبود. در هرگونه مواجهه آینده الهلال و پرسپولیس نیز این الهلال خواهد بود که شکست سنگین دیگری را به تیم ایرانی تحمیل خواهد کرد.

وی درباره دیدار پرسپولیس و الهلال هم عنوان داشت : نتیجه فوق العاده ای رقم خود که البته شگفت انگیز و دور از انتظار نبود. اما در آینده کار سخت تر می‌شود، با این حال الهلال از هیچکس جز خودش نمی ترسد.

النعیمه افزود: نباید نتیجه تاریخی که در دیدار الهلال و پرسپولیس حاصل شد، ما را فریب دهد چرا که بدون شک این تیم ایرانی در بازی برگشت برای از بین بردن شیرینی صعود الهلال به فینال بازی ها، وارد میدان خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 5 مهر 96، کد مطلب: 4099164: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
مساله رو به طرز وحشتناکی حیثیتیش کرده این اقایی که به ما توهین کرده...بازیکنای پرسپولیس تو برگشت ها کم نذاشتن..امیدوارم اتفاق خوبی بیفته
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
0
0
فوتبال و ورزش به خاطر حفظ برادری و انسانیت بین ملل هاست نه این بی ادبی ها
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین