پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۸۶۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸
استشهادنامه ای که در آن عنوان شده هیچ گونه درگیری و ضرب و شتمی در هتل محل اقامت سایپا در شهر رشت صورت نگرفته در اختیار خبرگزاری ها قرار گرفت.

شعارسال: استشهادنامه ای که در آن عنوان شده هیچ گونه درگیری و ضرب و شتمی در هتل محل اقامت سایپا در شهر رشت صورت نگرفته در اختیار خبرگزاری ها قرار گرفت.

با وجود اظهارات شخصی که به عنوان یک هنرپیشه مدعی شده بود قبل از بازی سایپا و سپیدرود با علی دایی و همراهانش درگیری فیزیکی در هتل محل اقامت نارنجی پوشان داشته در استشهادنامه ای که توسط مامور نیروی انتظامی و مدیر هتل پردیس شهر رشت امضا شده این موضوع رد شده است.

به نقل از فارس، در این استشهاد صراحتا آمده که هیچ گونه ضرب و شتمی در هتل محل اقامت تیم سایپا رخ نداده و ادعای مطرح شده از سوی آقای شجاعی کذب محض است و به دلیل واهی مطرح شده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، تاریخ انتشار: 7اسفند 1396، کدخبر: ۳۹۵۶۰۹،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
0
من نمیدونم کی حواشی این فوتبال قراره تموم بشه.....همشون هم حقوق های میلیاردی میگیرن و...
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
0
واقعا عجیب غریبه اخه! بحث این بار بر سر حواشی فوتبالیست ها نیست! حرف هاییه که پشتشون زده میشه!
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
0
0
حشیه پشته حاشیه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین