پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۵۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
مدیرکل اداره حفاظت محیط زیست استان کردستان گفت: باید در برخی جاها که واحد تولیدی حاضر به رعایت ضوابط نیست قاطعانه برخورد شود تا فرهنگ رعایت استاندارد به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

شعار سال: کوروش زارعی ظهر امروز در شورای استاندارد استان که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: قاطعیت بخشی از فرهنگ سازی در رعایت استانداردها است.

مدیرکل اداره حفاظت محیط زیست استان کردستان تصریح کرد: باید در برخی جاها که واحد تولیدی حاضر به رعایت ضوابط نیست قاطعانه برخورد شود تا فرهنگ رعایت استاندارد به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

رحمت صادقی در ادامه اظهار داشت: آرامش خاطری که علامت استاندارد به خریداران می‌دهد اهمیت علامت استاندارد را نشان می‌دهد.

وی گفت: در سطح استان چند شرکت تولید آب معدنی داریم اما هنوز نتوانسته‌اند جایگاه خود را در کشور پیدا کنند و بنده شواهدی دیده‌ام که یکی از آب معدنی‌های تولیدی استان حاوی کلر بوده یعنی آن را از شیر آب پر می‌کردند.

رئیس بنیاد نخبگان استان کردستان تصریح کرد: متأسفانه مایعات دستشویی علامت استاندارد ندارند و سئوال اینجاست چرا به این قضیه ورود نمی‌شود.

خسرو ویسی در ادامه اظهار داشت: با برخوردهای چکشی و بگیر و ببند نمی‌توان فرهنگ رعایت استاندارد را جا انداخت.

مدیر مسکن و ساختمانی اداره کل راه و شهرسازی کردستان تصریح کرد: باید استاندارد به مطالبه عمومی تبدیل شود و به سمتی پیش برویم که مردم به حقوق خود آگاه بوده و مطالبه کالای استاندارد را از تولید کننده داشته باشند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 10اسفند 96، کدمطلب: 1669382 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
ای کاش به جای این تعطیلی بدون پایه یه سرمایه ای در نظر گرفته میشد که این کارگاه ها از تولید باز نمونن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین