پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۵۷۴
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
مسئول بسیج سازندگی استان البرز با اشاره به افتتاح ۷۰۰ کارگاه تولیدی کوچک در استان بر لزوم تشکیل شرکت‌های تعاونی تاکید کرد.

شعار سال: سرهنگ علی ترکاشوند ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی سپاه پاسداران استان، از پیشتازی البرز در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: وجود چهارمین میدان میوه و تره بار کشور در محمدشهر کرج نشان از ظرفیت های استان در حوزه کشاورزی است.

وی با اشاره به اینکه ۳۵ درصد محصولات کشاورزی کشور در البرز تولید می شود، گفت: استان البرز در فرآوری میوه به یک قطب مهم تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه البرز در صنایع مختلفی از جمله چوب، پوشاک و صنایع دستی حرف هایی برای گفتن دارد، گفت: درصدد هستیم طی سال جاری برای این صنایع شرکت های تعاونی ایجاد کنیم.

سرهنگ ترکاشوند با اشاره به اینکه در سال گذشته از سوی ستاد اقتصادمقاومتی استان تسهیلاتی به قطب های صنعتی ارائه شد، گفت: برای تثبیت وضعیت اقتصادی قطب های صنعتی استان رویکرد صادرات محور و علمی تر به کار گرفته می شود.

وی از افتتاح ۷۰۰ کارگاه تولیدی کوچک در سطح استان البرز طی سال گذشته خبر داد و افزود: با توجه به برنامه ها و سیاست گذاری هایی که برای سال جاری در دستور کار است شاهد پیشرفت های خوبی در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی خواهیم بود.

مسئول بسیج سازندگی استان البرز به تشکیل شرکت های تعاونی مختلف اعم از تولیدی، فروش، مصرف و غیره در سال جاری اشاره کرد و گفت: برای ایجاد تعاونی های مختلف محدودیتی نداریم و بر اساس نیاز سنجی های انجام شده در سطح استان اقدام به تشکیل شرکت های تعاونی می کنیم.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی به افرادی که ظرفیت های لازم از لحاظ قانونی برای تاسیس شرکت های تعاونی دارند را کمک می کند، تاکید کرد: بسیج سازندگی البرز برای کاهش پیچ و خم های اداری اقدام به انعقاد تفاهم نامه ای با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرده است طبق این تفاهنامه به افراد واجد شرایط تاسیس شرکت های تعاونی تسهیلاتی ارائه می شود.

وی با اشاره به برنامه های این سازمان در سال جاری گفت: خوشبختانه برنامه ها و اقدامات مناسبی در خصوص اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی انجام شده است و به زودی اخبار خوبی نسبت به ساماندهی واحد های تعاونی اعلام می شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 28 تیر 96 ، کد مطلب: 4035815:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین