پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۷۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
قائم مقام آب منطقه ای خراسان رضوی گفت:خوشبختانه ۴۰۰ میلیون تومان برای تامین آب شرب بجستان تخصیص یافته است.

شعار سال: محمد علایی پنجشنبه شب در جلسه حفاظت از آب شهرستان بجستان در جمع مسئولان و شورای کشاورزی بجستان اظهارکرد: تحت هیچ شرایطی نباید قنات آسیب ببیند قنوات یکی از ارزشمند ترین منابع آبی است که برای احیای آنها در سالیان قدیم کشته های زیادی داده شده است.

وی افزود: همه ما ودولت نیز برای خدمت به مردم و افزایشرضایت آنهاتلاش می کنیم و با توجه به اینکه هیچ چیز از مردم پنهان نبوده و نیست در این موضوع تنش ایجاد شده شفاف بوده و چون آب برای مردم است،مدیریت را باید به خود مردم بدهیم و خودشان موضوع را باید حل کنند.

علایی با اعتراض به مسئولان محلی که چرا در این زمینه به نظرات مردم کم توجهی شده و اینکه مردم و مسئولان شورای کشاورزی رنجیده شده اند گفت: در این زمینه عذرخواهی می کنیم ولی تلاش های زیادی برای آب بجستان صورت گرفته و من از سالیان گذشته در جریان آب این شهرستان هستم و با وجود کمبود بودجه۴۰۰ میلیون اعتبار برای تامین آب شهرستان تامین شده است.

قائم مقام آب منطقه ای خراسان رضوی تاکید کرد: برای قنات نوکاریز بجستان که ارزشمندترین قنات زنده این شهر است کارشناسان را به کمک می طلبم و از همه می خواهیم رگه های آبی این قنات را پیدا کرده و ما نیز هر کمک و اعتباری بیاید که لازم باشد واز دستمان ساخته باشد برای احیای قنات انجام خواهیم داد.

علایی پیشنهاد کرد: چاه های حفر شده در مسیر قناتبا حضور مسئولان و مردم بسته شود و اجازه برداشت آب داده نشود.

وی بیان کرد:در کشورهای دیگر از جمله کشورهای پیشرفته از هر کیلو آب سه کیلو محصول بدست می آورند و در برخی کشورها چهار کیلو ماده خشک تولید می شود ولی در کشور ما ۸۰۰ گرم تولید داریم و میانگین درآمد در دنیا از هر کیلو آب ۱۲ هزار تومان و در کشور ما ۲۰۰ تومان می باشد و این تولید را با حضور کارشناسان باید مدیریت کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 11 اسفند 96، کد مطلب: 4240975: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
0
0
بستن چاه های غیر مجاز در کشور باید به شدت پیگیری شود چون برداشت بیش از حد اب درر کشور به شدت به اکونومی منطقه اسیب جدی وارد میکند
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین