پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۵۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲
استاندار کرمان گفت: اگر مقداری اندیشمندانه رفتار کنیم می توانیم بحران آب و خشکسالی را به خوبی مدیریت کنیم.

شعارسال: استاندار کرمان گفت: اگر مقداری اندیشمندانه رفتار کنیم می توانیم بحران آب و خشکسالی را به خوبی مدیریت کنیم.

علیرضا رزم حسینی امروز 21 بهمن ماه در حاشیه کلنگ زنی طرح گل خشک ایرانمنش با سرمایه گذاری 2 میلیارد تومان در شهرستان زرند اظهار کرد: با اقداماتی که در حوزه گل در استان در حال انجام است ممکن است در آینده کاشت گل جایگزین پسته شود.

وی از درآمدزایی گل شاخه بریده سخن به میان آورد و تصریح کرد: اگر مقداری اندیشمندانه رفتار کنیم می توانیم بحران آب و خشکسالی را به خوبی مدیریت کنیم و درآمد مردم را نیز افزایش دهیم.

رزم حسینی بر لزوم افزایش بهره وری آب و خاک تاکید کرد و افزود: می توانیم با توسعه و ایجاد شهرک گل، پایانه صادراتی گل ایجاد کنیم.

استاندار کرمان با بیان این مطلب که توجه به تامین آب شرب مردم از رویکردهای دولت تدبیر و امید بوده است، تصریح کرد: قبل از انقلاب بسیاری از روستاهای استان کرمان از نعمت آب و برق برخوردار نبوده اند که امروز زیرساخت ها در اکثر روستاها تکمیل شده است.

وی ادامه داد: برای تقویت اقتصاد خانوار روستایی و شهری گام های اساسی برداشته ایم.

رزم حسینی از میزان تسهیلات خوداشتغالی استان سخن به میان آورد و اظهار کرد: یک هزار و 360 میلیارد تومان میزان تسهیلات خوداشتغالی استان است که 500 میلیارد تومان آن به روستاها اختصاص داده شده است.

وی با گلایه از عدم استقبال جوانان از تسهیلات ارزان قیمت خوداشتغالی عنوان کرد: ما آمادگی لازم را برای آموزش جوانان به منظور استفاده از تسهیلات خوداشتغالی داریم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 21 بهمن 1396، کدخبر: 96112112167، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
واقعا ممنون که میتونید و تا الان کاری انجام ندادید! ایران غق در خشکسالی داره میشه اگه به راه حلی رسیدید به استان های دگیه هم مخابره کنید
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین