پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۰۹۸۰
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان گفت: تامین آب شرب مردم از وظایف حاکمیت است و باید انجام شود و در این رابطه ظرفیت های خوبی نیز در اختیار داریم.

شعار سال: احمد حمزه نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مراسم آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از پروژه های فوق توزیع و توزیع برق در جنوب استان کرمان، گفت: تنها مزیت جنوب استان کرمان در کشاورزی است زیرا این منطقه در حوزه صنعت و معدن ضعیف است و برای استفاده از ظرفیت سایر بخش ها نیاز به توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی داریم.

وی با اشاره به این مطلب که مملکت به مدیران جسور نیاز دارد، افزود: در قلعه گنج و رودبار بخشی از مشکلات حوزه آب حل شده است و با پروژه هایی که در روز جاری افتتاح شده، مشکل آب آشامیدنی کهنوج حل می شود.

حمزه با اشاره به اینکه شاخص آب آشامیدنی در برخی شهرستان های جنوبی پائین است، بیان کرد: تامین آب شرب مردم از وظایف حاکمیت است و باید انجام شود و در این رابطه ظرفیت های خوبی نیز در اختیار داریم.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان افزود: برای تامین پایدار آب آشامیدنی جنوب استان کرمان شاید تنها راه شیرین کردن و انتقال آب از دریای عمان است و باید به فکر جایگزینی آب های موجود باشیم.

وی خاطرنشان کرد: پنج پست فوق توزیع در پنج شهرستان جنوبی استان کرمان نیاز است تا برای 20 سال آینده از افت ولتاژ جلوگیری شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 3 اسفند 97، کد مطلب: 97120301126: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین