پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۰۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۲
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در پیگیری به عقب ماندگی در حوزه تلفن ثابت و وجود صف‌های نوبت برای دریافت این سرویس، گفت: صددرصد باید واگذاری تلفن ثابت به روز شود و در دوره مسئولیت خودم این وعده را می دهم.

شعارسال: سید مجید صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در پاسخ به این سوال که مدت ها وزارت ارتباطات و مخابرات بر سر توسعه زیرساخت و تلفن ثابت مناقشه داشتند که در نهایت دولت به شرط تعهد به سرمایه گذاری در زیرساخت با افزایش تلفن ثابت موافقت شد که انتظار می رفت توسعه تلفن ثابت سرعت گیرد و صف‌های دریافت خط ثابت کاهش یابد، اما این طور نشد چرا؟ اظهار داشت: از زمانی که مسئولیت مدیریت شرکت مخابرات ایران را به عهده گرفتم با جدیت توسعه تلفن ثابت را شروع کرده ایم، بخشی از تجهیزات مخابرات در گمرک بوده که در حال حاضر ترخیص شده و در حال نصب برایز است و انشاالله هر چه سریعتر این برنامه انجام می شود.

وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر چه میزان فیش در نوبت دریافت تلفن ثابت وجود دارد، گفت: در این لحظه آخرین آمار فیش های در نوبت دریافت تلفن ثابت را در دسترس ندارم اما فعلاً یک ماه است که این مسئولیت را قبول کرده ام و باید کمی زمان برای اجرا برنامه‌ها بگذرد تا برای مثال در بازه 3 ماهه آمار جدید توسعه را اعلام کنیم که میزان توسعه و آمار فیش های در نوبت دریافت تلفن ثابت نسبت به قبل قابل مقایسه باشد.

وی در پاسخ به این سوال که چه وعده‌ای برای تسریع در توسعه تلفن ثابت و کاهش زمان دریافت این سرویس می دهید، گفت: در حال حاضر توسعه هایی که از قبل طبق طرح برنامه نگاشت 5 ساله شرکت مخابرات ایران برنامه‌ریزی شده را دنبال می‌کنیم تا به برنامه‌هایی که مدیریت قبلی شرکت مخابرات ایران برای توسعه تلفن ثابت تنظیم کرده است برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا وعده می دهید در دوره مدیریت شما واگذاری تلفن ثابت بار دیگر در کشور به روز شود، گفت: صددرصد باید اینطور شود و انشاءالله همین برنامه را در دستور کار داریم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تلگرا، تاریخ انتشار: - ، کدخبر: -: telegra.ph


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
0
0
مخابرات هنوز بحث کاهش سرعت اینترنت رو نسبت به قیمت فروشی اون که با اعتراض وزیر ارتباطات درست شد رو با مردم درست باز نکرده که این همه سال داشته با قیمت زیاد اینترنت میفروخته
حالا طرح های جدید پیشکش
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین