پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۲۷۹
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷
با تشکر، سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

شعار سال: تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

بنده سال گذشته نسبت به ثبت نام دو تلفن در مرکز شهید غریبی تهران واقع در قیطریه اقدام نمودم. پس از قریب به هشت ماه بالاخره تلفن های اینجانب را با استفاده از دستگاه پی سی ام تحویل نمودند. لیکن یکی از خط ها زنگ نمی خورد و دیگری شماره نمی گیرد. در واقع هر دو به نوعی یک طرفه اند. بعد از چند ماه پیگیری حضوری و نیز از طریق تلفن 20117 پیگیری هیچکس جوابگو نبوده و ظاهرا هیچکس در این مرکز مسول حل مشکل مشترکین نیست و خطوط همچنان خرابند و فقط می گویند بروید ما درستش می کنیم و دیگر هیچ. قریب به اتفاق کارکان این مرکز بسیار رفتار ناشایستی با مشترکین داشته و حتی ریاست قبلی مرکز با داد و بی داد ارباب رجوع را از اتاقش به بیرون هدایت می کرد. با تشکر از پیگیری شما

پاسخ:

باسلام
احتراما ، در پاسخ به نامه ارسالی آن سایت خبری به اطلاع می رساند:

به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران ، مشکل خرابی شماره تلفن های اعلام شده از سوی مشترک محترم در تاریخ 21 فروردین ماه با تعویض RU مرتفع شد و خطوط تا سرداخله ساختمان تحویل مشترک گردید.

محمدرضا بیدخام
مدیرکل روابط عمومی

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت تابناک، تاریخ 1 اردیبهشت 95، کد مطلب: 582483: www.tabnak.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین